کد خبر: ۴۳۶۳۵۴
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۱۷ دی ۱۳۹۶
بالاخره جمنا در انتخابات گذشته چکاره بود؟!
معضلات اقتصادی به نقطه اوج خود رسیده و صدای اعتراض مردم را این بار در خیابان های سراسر کشور می توان شنید. کماکان مال باختگان موسسات مالی غیر مجاز از حل نشدن مشکلات خود خبر می دهند. اما سوال اینجاست این تشکل سهامی تاکنون و پس از گذشت ۸ ماه چه اقدامی برای شنیدن صدای اعتراض مردم برداشته است؟!
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598؛ احسان اشرفی از فعالان رسانه ای کشور در مطلبی انتقادی نسبت به جبهه مردمی نیروهای انقلاب(جمنا) نوشت:

علیرضا مرندی: هدف تشکیل جبهه مردمی انقلاب اسلامی حمایت از مردم و هدف بلند مدت آن نظارت بر عملکرد مسئولان و هم فکری با مسئولان برای پیش برد اهداف انقلاب اسلامی است. ۲ بهمن ۹۵

مرضیه وحید دستجردی: ما امیدواریم با تشکیل این جبهه حضور مردم را مرتفع و صدای رسای مردم باشیم و از طریق آن مجامع، خود مردم، کشور را در مسیر صحیح و درست که پایداری آن ارزش‌ها است، اداره کنیم. ۵ دی ۹۵

مهدی چمران، از اعضای جمنا: جمنا یک حزب نیست و به کارهای انتخاباتی هم محدود نمی‌شود
۱۶ دی ۹۶

اینها تنها بخشی از اظهارات پرطمطراق موسسان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی موسوم به جمنا است.

جبهه ای که بنا بود تنها به کارهای انتخاباتی محدود نشود اما گویا این تشکل تنها در زمان انتخابات ظاهر می شود و مردم مردم کردنشان گوش فلک را پاره می کند!

حدود ۸ ماه از انتخابات ریاست جمهوری می گذرد و در طول این مدت مشکلات کماکان پابرجا و رو به فزونی است و خبری از عزم دولت برای حل آن ها نیست.

معضلات اقتصادی به نقطه اوج خود رسیده و صدای اعتراض مردم را این بار در خیابان های سراسر کشور می توان شنید.

کماکان مال باختگان موسسات مالی غیر مجاز از حل نشدن مشکلات خود خبر می دهند.

اما سوال اینجاست این تشکل سهامی تاکنون و پس از گذشت ۸ ماه چه اقدامی برای شنیدن صدای اعتراض مردم برداشته است؟!

در راهپیمایی های اعتراضی که بخش اعظمی از آن به دلیل مطالبات اقتصادی مردم بود، جمنا چه موضع گیری ای را انجام داد؟!

آیا این تشکل تاکنون قدمی برای حل مشکلات گوناگون مردم برداشته است؟!

در زمان انتخابات اخبار بسیار زیادی از اعلام موجودیت جمنا در شهرهای مختلف به گوش می رسید؛ این افراد در حال حاضر در شهر خود چه می کنند؟!

آن مجمع ۳۰۰۰ هزار نفره که از سراسر کشور تشکیل شده بود در حال حاضر کجا هستند؟! آیا این افراد نمی توانند بخشی از مشکلات مربوط به شهر خود را حل کنند؟! و یا حداقل گوش شنوایی برای مردم باشند؟!

در کدام یک از راهپیمایی های اعتراضی شما اثری از این افراد دیدید؟! در تجمعات مختلف در برابر مجلس کدام یک از این خبرگان سیاست(!) به گوشی برای شنیدن صدای مردم تبدیل شدند؟!

به نظر می رسد ادعاهای پر طمطراق این افراد فقط در زمان انتخابات بیان شده و پس از آن به دست فراموشی سپرده خواهد شد

با این تفاسیر باید منتظر پیدا شدن این افراد از اواسط سال ۹۷ باشیم و دوباره اظهارات آنها در خصوص مشکلات مردم را در خبرگزاری های وابسته بخوانیم و باور کنیم اهداف بلند مدت آنان غیرانتخاباتی است!

لابد انتظار هم دارند مردم بگویند بالاخره منجی نجات پیدا شد و این ها مشکلات ما را حل خواهند کرد! پس به این ها رای دهیم...!


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
گل نرگس
Denmark
۲۳:۴۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
۰
۰
و در این بین تنها کسی که در این مدت صدای مردم بود وبارها هشدار داد احمدی نژاد بود همو که روزی او را به خاطر حرفهایش تمسخر کردند، روزی سرزنش نمودند، روزی تهمتهای ناروا زدند، روزی تهدید کردند و اخیرا هم که آقایان متأسفانه به دنبال مقصر جلوه دادنش در اغتشاشات اخیرند. درحالیکه به خوبی میدانند این گونه سخنان با احمدی نژاد جمع شدنی نیست. آقایان حواستان باشد که هرگونه تعرض به آقای احمدی نژاد ظلم بزرگی در حق نظام، مردم و رهبری خواهد بود. به قول فیلم رسوایی میگویم آقایان به خود بیایید و خودتان را تکان دهید قبل از اینکه خدا تکانتان دهد.
پاسخ
اسفندیار رفیعی کشتلی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۸ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
۰
۰
اشکال جمنا اینه که خود را برتر میدونه و معتقده میتونه حرف مردم و بدون شنیدن حرفشان و بدون صلاحیت این کار بزنه و اسمش را از پایین به بالا جا بزنه در صورتی که اضلال طلبان در مشورت با یک دیگه واقعا و عملا جدی اند گرچه وابسته و خائن به امنیت ملتند بعبارتی جمنا خائن نیستند و اعتقادی به مشورت هم ندارند اما اضلال طلبان خائن هستند و مشورت میکنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها