أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۳۶
زمان انتشار: ۱۷:۲۲     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
چندی پیش خبری با تیتر " تخلف روزنامه وطن امروز" در خبرخوان پایگاه 598 درج گردید که به دنبال آن روزنامه وطن امروز جوابیه ای را در این خصوص منتشر نمود که به شرح ذیل می باشد:

چندی پیش سایت اینترنتی 598 در خبری با عنوان «تخلف روزنامه وطن‌امروز» با قرار دادن تصویر صفحه اول شماره چهارشنبه 13 اسفند‌ماه روزنامه که عکس بیلبورد تبلیغاتی جبهه متحد اصولگرایان در آن نقش بسته بود، مدعی شد: «این روزنامه با چاپ این عکس به دورزدن قانون و به صورت آشکار به تبلیغ این جبهه پرداخته است». این سایت علاوه‌بر اتهام تخلف قانونی، «وطن‌امروز» را به بی‌اخلاقی رسانه‌ای نیز متهم کرده است.

جهت اطلاع دوستان سایت 598 یادآور می‌شود قانون مربوط به تبلیغات انتخاباتی مربوط به تبلیغات کاندیداهاست و نه جبهه‌ها و احزاب، و روزنامه «وطن‌امروز» که در تاریخ چهارشنبه 3 اسفند اقدام به درج تصویر بیلبورد تبلیغاتی جبهه متحد اصولگرایان کرده است، هیچگونه تخلف قانونی انجام نداده است. چنانچه همه مردم و احتمالا دوستان سایت 598 نیز مشاهده کرده‌اند بیلبوردهای تبلیغاتی همه‌ جبهه‌های انتخاباتی از هفته‌ها پیش از آغاز مهلت قانونی تبلیغات کاندیداها در خیابان‌ها نصب شده بود.

فرضا دوستان محترم نسبت به قانون جهل داشته‌اند، جالب اینجاست که با خود فکر نکرده‌اند که اگر نصب بیلبورد تبلیغاتی یک جبهه یا گروه در خیابان ایراد قانونی ندارد، چگونه انتشار عکس آن می‌تواند ایراد قانونی داشته باشد.

جدای از این اگر استدلال دوستان این سایت درست باشد (که طبق قانون قطعا صحیح نیست) سایت 598 نیز که از مدت‌ها قبل از انتخابات اقدام به تبلیغ برخی جریانات سیاسی کرده نیز تخلفات بسیاری در این زمینه مرتکب شده است.

ضمنا برادرانه به سایت خبری 598 توصیه می‌کنیم در تنظیم اخبار و ایراد اتهام به رسانه‌ها دقت بیشتری داشته و اخلاق اسلامی را پایمال مقاصد و پروژه‌های سیاسی و حزبی نکنند.

روابط عمومی پایگاه 598:

تحریریه پایگاه 598 ضمن پوزش از روزنامه وطن امروز بیان می دارد که این خبر در اثر بی دقتی یکی از دوستان تحریریه این تارنما و به نقل از منبع خبری دیگر درج گردیده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها