يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۳۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۸ دی ۱۳۹۶
نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت بعد از آزادسازی شهرک استراتژیک «سنجار»،به فاصله کم‌تر از ۱۵ کیلومتری فرودگاه نظامی ابو الظهور واقع در شرق استان ادلب رسیده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت بعد از آزادسازی شهرک استراتژیک «سنجار» و روستاهای «کفریا المعرة»، «المتوسطة» و «خیارة» به فاصله کم‌تر از ۱۵ کیلومتری فرودگاه نظامی ابو الظهور واقع در شرق استان ادلب رسیده‌اند.

به گزارش منابع میدانی هم‌چنان پیشروی‌های نیروهای آزادیبخش در حومه شهرک سنجار ادامه دارد. ظهر امروز بعد از آزادسازی این شهرک و سه روستا در شرق آن، نیروهای ارتش سوریه پاکسازی بخش شرقی آن را آغاز کرده و تاغروب امروز موفق شدند روستاهای «صرع» و «صریع» در جنوب شرقی و شرق سنجار را از اشغال گروه‌های تروریستی آزاد کنند.

یکی از فرماندهان میدانی این عملیات در مورد پیشروی‌های امروز گفت: «ارتش سوریه با آزادسازی مهم‌ترین پایگاه القاعده در این منطقه یعنی شهرک سنجار، هم‌اکنون کم‌تر از ۱۵ کیلومتر تا فرودگاه ابوالظهور فاصله دارد. ما به تلاش‌های خود برای پیشروی ادامه خواهیم داد و به زودی شاهد آزادسازی این فرودگاه خواهیم بود.»

او در ادامه افزود: «ما روستای خیاره را به سرعت آزاد کردیم. گروه‌های تروریستی از هم‌گسیخته عمل می‌کنند و چیزی به سقوط کامل آن‌ها نمانده است.»

لازم به ذکر است که نیروی هوایی ارتش سوریه نیز با قدرت قابل توجهی مواضع گروه‌های تروریستی را بمباران می‌کند.

منبع:اعلام الحربی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها