أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۶۴۰۲
زمان انتشار: ۱۵:۲۲     ۱۸ دی ۱۳۹۶
پروژه شهیدسازی معاندان ادامه دارد
با توجه به شکست پروزه براندازی سلطنت‌طلبان و منافقین با کمک مدیران کانال‌های تلگرامی معاند، آخرین حربه این افراد استفاده از پروژه کشته‌سازی برای جریان اغتشاش خود است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از راه دانا، در پی اغتشاشات هفته های گذشته در برخی از نقاط ایران و ناکامی عناصر اغتشاشگر در به نتیجه رساندن اغتشاشات خود، این گروه ها بعد از شکست سنگینی که متحمل شده و دستگیری برخی از عناصر مرتبط با آنها اقدام به پروزه آشنای کشته سازی کرده اند.

در همین راستا از صبح امروز جریان اپوزیسیون با راه اندازی هشتگ کمیته پیگیری بازداشت های96 در حال تلاش برای دادن تنفس مصنوعی به عوامل خود در جریان اغتشاشات اخیر در تهران و زنده نگه داشتن جریان است.

اپوزیسیون خارج نشین با همراهی تعدادی از کانال های تلگرامی و همچنین توئیت هایی که از خارج مرز های ایران زده می شود در اقدامی عجیب خودکشی یک معتاد و قاچاقچی موادمخدر در زندان را به جریان اغتشاشات اخیر نسبت داده است.

جریان رسانه‌ای اپوزیسیون در داخل و خارج از کشور اعلام کرده اند که سینا قنبری یکی از معترضین بازداشتی در اثر شکنجه در زندان اوین به قتل رسیده است. این شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که وی دانشجو بوده و در جریان اعتراضات در یکی از دانشگاه ها دستگیر شده است.

 مهدی محمودیان، عضو کمیته اطلاع‌رسانی جبهه مشارکت و انجمن دفاع از حقوق زندانیان در تایید این ماجرا بامداد امروز در توییتر خود نوشت: «کمیته ی پیگیری بازداشت های دی ماه 96 از درگذشت یکی از بازداشت شدگان در زندان اوین خبر داد. شب گذشته سینا قنبری جوان 23 ساله تهرانی که چند روزی بود در بند قرنطینه زندان اوین در بازداشت بسر می برد به دلایلی نامعلوم جان سپرده است.»

برخی از نمایندگان مجلس نیز بدون اطلاع از شرایط نسبت به این مساله اظهار نظر کرده و برای این شبکه خوراک خبری تهیه کرده اند.

«محمود صادقی»، نماینده ی مردم تهران در مجلس، ساعت 11 صبح امروز - دوشنبه - درباره ی شایعه ی جان سپردن یکی از بازداشت شدگان تجمعات اخیر در اثر خودکشی در زندان اوین با نام «سینا قنبری»، گفت: درحال پیگیری هستم. دکتر صادقی در گفت وگو با خبرنگار انصاف نیوز، گفت: باید از دادستانی و قوه قضاییه پیگیری کرد. من هم مثل شما خبر را خواندم و نگران شدم و در حال پیگیری آن هستم ولی هنوز به نتیجه ای نرسیده ام.

وی بلافاصله در مصاحبه دیگری اذعان کرده است که وی خودکشی کرده و گفته است: از یکی از مراجع اطلاعاتی گرفتم این فرد توسط نیروی انتظامی بازداشت شده و آن‌طور که گفتند در زندان اوین اقدام به خودکشی کرده است."

با پیگیری های صورت گرفته مشخص شد سینا قنبری نه تنها دانشجو نبوده و آخرین مدرک تحصیلی وی دیپلم بوده است؛ بلکه وی همچنین در اغتشاشات اخیر دستگیر نشده و مدتی قبل توسط نیروی انتظامی به جرم حمل مواد مخدر و قاچاق مواد دستگیر شده است که در نهایت طی چند روز گذشته دست به خودکشی زده است.

طیبه سیاوشی درباره انتشار خبری مبنی بر فوت جوانی در زندان اوین گفت: این موضوع را از وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی پیگیری کردم که اعلام شد این فرد جوان که دیپلمه‌ بود توسط نیروی انتظامی بازداشت و تحویل دستگاه قضایی شده‌ است. طبق اطلاعی که به من داده شده، این فرد در زندان خودکشی کرده است.

نکته قابل توجه این است که محمودصادقی میداند سینا قنبری قاچاقچی موادمخدر بوده که چندماه پیش دستگیرشده اما به گونه ای حرف میزند تا از او قهرمان بسازد. قطعا منابع اطلاعاتی که خودکشی وی را تایید کرده اند به این نماینده که پیش از این سابقه های متعددی در انتشار اخبار کذب دارد اطلاع داده اند که سینا قنبری به چه دلیل دستگیر شده است.

با توجه به شکست پروزه براندازی سلطنت طلبان و منافقین با کمک روح الله زم مدیر کانال تلگرامی معاند آخرین حربه این افراد استفاده از پروژه شهید سازی برای جریان اغتشاش خود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
-
۱۶:۵۳ - ۱۸ دی ۱۳۹۶
۰
۰
یک توصیه به آقای صادقی نماینده مجلس ای کاش در خصوص حقوق های نجومی, وضعیت نابسامان اقتصادی , رانت خواری های نورچشمی ها و.... اینقدر حساس و پیگیر بودید!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۵ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
۰
۰
سال 57 کی انقلاب کرد؟

8سال جنگ کی رفت جنگید؟

همین دیپلمه ها و زیر 20ساله ها...

متاسفم براتون که هیچ بویی از انقلاب خمینی نبردید...

کاشکی امام بود تا شما رو جمع میکرد دکترین پر ادعا...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها