أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۴۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۰ دی ۱۳۹۶
معاون کنسولی وزارت امور خارجه مطرح کرد:
معاون کنسولی وزارت امور خارجه گفت: احتمال دارد که سرنشینان نفتکش ایرانی زنده باشند، هرچند که نمی خواهیم گمانه‌زنی کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آنا، حسن قشقاوی گفت: «ممکن است سرنشینان نفتکش ایرانی به قسمت موتورخانه و هرجایی که به نزدیک طبقه زیرین کشتی که به آب نزدیکتر و خنک‌تر است رفته باشند تا خود را از آتش دور کنند و نجات یابند.»

وی افزود: «درخواست شده است یک کشتی آتشنشان ژاپنی فردا صبح (به وقت چین) به محل حادثه بیاید و اگر نیاز به کمک‌رسانی بود، این کار را انجام دهد. همچنین طرف چینی اعلام کرده است که به‌دلیل گرمای زیاد، ریسک زیادی برای خاموش کردن کشتی وجود دارد.»

قشقاوی تصریح کرد: «ایرانی‌ها اعلام کردند آمادگی دارند این ریسک نسبی بالا را بپذیرد و هرکاری که برای نجات جان سرنشینان کشتی لازم است، انجام دهند. حتی اعزام هیاتی زبده از ایران بررسی شده است و در حال حاضر منتظر مجوز طرف چینی هستیم.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها