کد خبر: ۴۳۶۴۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۰ دی ۱۳۹۶
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر سران سه قوه بخواهند با توجه به تأکید رهبر انقلاب در زمینه فقر، فساد و تبعیض گزارشی نزد ایشان و مردم ارائه بدهند چیزی جز شرمندگی و سرافکندگی ندارند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در آخرین نشست دهه بصیرت در جمع اهالی شهر پردیسان با اشاره به اغتشاشات اخیر که در شهرهای مختلف کشور از جمله قم صورت گرفت، اظهار داشت: لیدرهای اغتشاشات اخیر دستگیر شده  در قم و دیگر شهرها از افراد پولدار و ثروتمند بودند که نسبت به نظام اسلامی عقده داشتند.

وی با تأکید بر این که سران سه قوه نزد خداوند باید پاسخگو باشند، افزود: رهبر معظم انقلاب در تأکید و پیگیری مسئله آسیب های اجتماعی خون دل زیادی خوردند تا این که خودشان آستین بالا زدند و ستاد مقابله با آسیب های اجتماعی را ایجاد کردند.

گزارش سران سه قوه به رهبر انقلاب و مردم چیزی جز شرمندگی نیست

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با ابراز ناراحتی از این که رهبر معظم انقلاب جور کم کاری و بی عرضه گی سران سه قوه و مسئولین را می کشند، گفت: اگر سران سه قوه بخواهند با توجه به تأکید رهبر انقلاب در زمینه فقر، فساد و تبعیض گزارشی نزد ایشان و مردم ارائه بدهند چیزی جز شرمندگی و سرافکندگی ندارند.

وی خطاب به سران سه قوه و دیگر مسئولین دولتی گفت: رهبر معظم انقلاب در هر زمینه ای تعیین و تکلیف کرده اند و فریاد زده اند اما چرا به وظایف عمل نمی شود و ایشان باید به تنهایی همه بارها را به دوش بکشند، امروز مسئولین در کشور چه کاری انجام می دهند؟

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: فقر مردم را اذیت می کند اما فساد و تبعیض باعث می شود که جوان به خیابان بیاید و بلندگوهای دشمن را تحت تأثیر قرار می دهد که تحریک احساسات کنند.

وی دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر را از قربانیان آسیب های اجتماعی معرفی کرد و افزود: بخش عمده ای از دستگیر شدگان در اغتشاشات اخیر در کشور افرادی هستند که قربانی آسیب های اجتماعی، فرزندان خانواده های طلاق و معتادین می باشند.

قربانیان آسیب های اجتماعی پیاده نظام دشمن در کف خیابان هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با طرح این سوال که مگر رهبر انقلاب طلاق، حاشیه نشینی، فساد اخلاقی و اجتماعی را به عنوان آسیب های اجتماعی در اولویت اول تعیین نکردند ، خطاب به دولتمران و مسئولین سه قوه گفت: شما در کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان سران قوا چه کاری انجام داده اید تا این که امروز گزارش شادی آفرین از عملکرد خود به مردم ارائه بدهید؛ پس چگونه توقع دارید قربانیان آسیب های اجتماعی پیاده نظام دشمن در کف خیابان ها نباشند.

وی در ادامه اضافه کرد: امروز رسالت روحانیت بسیار سنگین است و این جنگ کمتر از جنگ دفاع مقدس نیست؛ دولتمردان و مسئولین باید توجه کنند ابعاد فتنه جدید و اعتراف های دستگیر شدگان را برای مردم توضیح دهند و واقعیت فتنه را مطرح کنند.

حجت الاسلام ذوالنور ایجاد بستر فتنه را کم کاری مسئولین دانست و افزود: دشمن از بستر فتنه استفاده می کند و در این میان افرادی که دستشان به دهنشان نمی رسد پیاده نظام می شوند و ثروتمندان و آن هایی که از نظام آسیب و ضربه دیده اند نیز لیدر اغتشاشات می شوند.

وی نتیجه کوتاهی مسئولین در کار خود را عذاب در پیشگاه الهی مطرح کرد و افزود: اگر افراد بی گناه در این گونه حوادث کشته می شوند مسئولینی که زمینه ساز فتنه بودند و در آن نقش داشتند و روحانیونی که رسالت خود را انجام نداده اند جوابگو خواهند بود.

از فضایی که در کشور ایجاد کرده اید شرم نمی کنید؟

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اشاره ای به مسئله امر به معروف در کشور داشت و خطاب به رئیس دولت گفت: آقای رئیس جمهور قانون امر به معروف را مجلس نهم تصویب کرد که شما به مقام معظم رهبری نامه بنویسید تا جلوی اجرای آن در مملکتی که سیصد هزار شهید داده است گرفته شود که قم با این افتضاح بدحجابی روبرو شود؟

وی در ادامه اضافه کرد: زمان طاغوت یک زن مانتویی خجالت می کشید وارد قم بشود اما امروز زن چادر دار امنیت ندارد، آیا از این فضایی که در کشور ایجاد کرده اید شرم نمی کنید؟ خجالت نمی کشید در دفاع از اراذل سنگ تمام می گذارید و از آدم هایی که در آزادی های یواشکی فیلم مختلط دختر و پسر برهنه را منتشر می کنند و وقتی نیروی انتظامی آن ها را دستگیر می کند، مسئولی از ناحیه رئیس جمهور می گوید بگذارید این جوان ها آزاد باشند و مزه آزادی را بچشند، مگر مردم شهید داده اند که شاهد این اتفاقات در کشور باشند؟

پیشرفت ایران در همه عرصه ها به برکت رهبر و مردم است

حجت الاسلام ذوالنور تصریح کرد: مسئولین ما مسئولیت سنگینی در ادای حق مردمی دارند که شهدای زیادی داده اند و همه ی بار انقلاب را به دوش گرفته اند، پشت سر ولایت در تحقق اهداف نظام زحمت کشیده اند و به برکت حضور همیشه در صحنه آن ها کارهای بزرگی در کشور انجام شده است.

وی در خاتمه اضافه کرد: دنیا از پیشرفت های ایران علی رغم همه تحریم ها و فشارها شگفت زده است که این مردم چگونه با همه دشمنی ها و بمباران های زمان جنگ توانستند ایستادگی کنند و بدون اتکاء به بیگانه قله های فناوری و تکنولوژی و علم را در دنیا تسخیر کنند و در بسیاری از عرصه های علمی دوش به دوش قدرت های دنیا قرار بگیرند و تمام نقشه های دشمن را در منطقه نتنها خنثی کنند بلکه نقش محوری در حفظ مقاومت مردم منطقه ایفا کنند که همه این ها به برکت رهبری و حضور مردم در صحنه ها اتفاق افتاده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها