يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۵۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۲۰ دی ۱۳۹۶
حکم تاسف بار دادگاه شیراز؛
سلمان کدیور، دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی، حسین شهبازی زاده، هادی مسعودی و مصطفی پورخسروانی که در دادگاه 101 کیفری مجتمع قضایی شهید قدوسی حضور داشتند به سه ماه حبس تعزیری (دوسال معلق) و پنج سال ممنوعیت هرگونه فعالیت سیاسی، محکوم شدند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سلمان کدیور، دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی، به همراه سایر افرادی که در دادگاه 101 کیفری  مجتمع قضایی شهید قدوسی حضور داشتند به سه ماه حبس تعزیری (دوسال معلق) و پنج سال ممنوعیت هرگونه فعالیت سیاسی، محکوم شدند.
 
سلمان کدیور، دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی، حسین شهبازی زاده دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی، هادی مسعودی عضو اسبق شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی و مصطفی پورخسروانی دبیر مجمع دانشجویان عدالتخواه دانشگاه‌های شیراز از اعضای جنبش عدالتخواه دانشجویی،  بودند که پرونده آن‌ها در دادگاه  شعبه ۱۰۱ کیفری در مجتمع قضایی شهید قدوسی در حال بررسی بود.

دبیر اسبق جنبش عدالتخواه دانشجویی، به سه ماه حبس تعزیری محکوم شد 
 
بیست و پنجم مهر ماه سال جاری چهار دانشجوی شیرازی دادگاهی شدند تا مجموعه اتفاقات ناخوشایند مهر ماه یا همان آغاز سال تحصیلی از مرگ و خودکشی و تجمع و تحصن گرفته تا استعفا و غیر و ذالک تکمیل شود! این جلسه به صورت غیرعلنی در شعبه ۱۰۱ کیفری دو در مجتمع قضایی شهید قدوسی شیراز برگزار شد، آن هم بدون حضور همراهان و خبرنگاران.

در همین رابطه مصطفی پورخسروانی یکی از چهار جوان عدالت‌خواه شیرازی نوشت:

بالاخره بعد از حدود ٧٠ روز از پايان جلسات دادگاه من و برادرانم حكم دادگاه صادر شد:

سه ماه حبس و پنج سال ممنوعيت از هرگونه فعاليت سياسي و حتي عضويت در گروه هاي مجازي نتيجه درخواست پاسخ به چند پرسش ساده بود:

١. آقاي رييس قوه چرا روند دادرسي ها براي مردم شفاف نيست؟

٢. آقاي رييس قوه چرا مردم طعم عدالت را در پرونده هاي ملي نمي چشند؟

٣. آقاي امام جمعه چرا در انتخابات بي مهابا خرج كرديد؟

٤. آقاي امام جمعه چرا پاسخگوي عملكرد اطرافيانتان نيستيد؟

خب بر فرض كه با اين حكم ما از اين پرسش ها منصرف شديم (كه نشديم) ثم ماذا؟ مساله حل شد؟ واقعيتي از اين پرسش ها تغيير كرد؟ اعتماد مردم به امام جمعه و قوه قضاييه بيشتر شد؟ كاش مي فهميديد تيشه به ريشه زدن يعني چه؟


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۸ - ۲۱ دی ۱۳۹۶
۰
۰
حالا می فهمید که احمدی نژاد چه می گوید.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها