يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۵۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۱ دی ۱۳۹۶
در مراسم چهلم آقاي هاشمي نيز از رييس‌جمهور به عنوان سخنران دعوت كرده بوديم اما يك هفته به مراسم از دفتر ايشان خبر دادند كه شركت نمي‌كنند.
به گزارش پایگاه 598، اعتماد درباره عدم حضور روحانی در مراسم سالگرد هاشمی گفتگویی با محمد هاشمی داشته است که بخشی از آن در ادامه خواهد آمد:
 
چرا سخنراني آقاي روحاني از كنداكتور برنامه حذف نشد؟

يك روز قبل از مراسم برخي مسوولان امنيتي به سالن محل اجلاس آمده و مشغول چك و خنثي شدند. سوال كرديم كه علت چيست و گفتند كه معمولا وقتي رييس‌جمهور در مراسمي شركت مي‌كنند اين مراحل طي مي‌شود.

شنيديم كه آقاي روحاني در مراسم شركت و سخنراني نكردند زيرا همزمان مقام معظم رهبري در مراسمي صحبت مي‌كردند.

ما چنين چيزي نشنيديم. ضمن اينكه منطقي نيست و اين دو موضوع ارتباطي به هم ندارد. اين را نيز بگويم كه قبلا نيز چنين اتفاقي افتاده بود. در مراسم چهلم آقاي هاشمي نيز از رييس‌جمهور به عنوان سخنران دعوت كرده بوديم اما يك هفته به مراسم از دفتر ايشان خبر دادند كه شركت نمي‌كنند زيرا در سفر هستند. البته آقاي روحاني از سفر برگشت و مدت كوتاهي نيز در مراسم شركت كرد اما سخنراني نكرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها