کد خبر: ۴۳۶۵۲۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۲۱ دی ۱۳۹۶
طی نامه ای اعلام شد؛
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، خواجه نصیر، امام صادق(ع)، امیرکبیر، علم و صنعت و علامه طی نامه‌ای به فرماندار تهران برای برگزاری تجمع درخواست مجوز کرده بودند که شورای تامین شهرستان تهران با درخواست برگزاری تجمع اعتراضی دانشجویان مخالفت کرد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، شورای تامین شهرستان تهران با درخواست برگزاری تجمع اعتراضی دانشجویان بسیج دانشجویی 7 دانشگاه بزرگ تهران مخالفت کرد.

علی‌اصغر ناصربخت، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و دبیر شورای تامین شهرستان تهران در نامه‌ای به مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی عدم موافقت با درخواست برگزاری تجمع اعتراضی بسیج دانشجویی ۷دانشگاه بزرگ تهران را اعلام کرد.

در نامه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری تهران آمده است: «عطف به درخواست شماره 1040/96 مورخ 96/10/17 مبنی بر برگزاری تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی در موردخ 96/10/21 به آگاهی می‌رساند درخواست مذکور به واسطه تداخل با برخی از برنامه‌های از پیش تعیین شده در محدوده مذکر و با توجه به جمیع جهات زمانی و مکانی و شرایط موجود مورد موافقت قرار نگرفته، لذا لازم است متعاقبا با تغییر در زمان و معرفی مکان جدید مراتب را جهت بررسی و اعلام نظر به این فرمانداری اعلام فرمایید.»

به گزارش پایگاه 598، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، خواجه نصیر، امام صادق(ع)، امیرکبیر، علم و صنعت و علامه طی نامه‌ای به فرماندار تهران برای برگزاری تجمع درخواست مجوز کرده بودند و این تجمع قرار بود در صورت دریافت مجوز، امروز 5 شنبه 21 دی ماه در مقابل مجلس برگزار شود و دانشجویان در آن به بیان طرح مطالبات اقتصادی مردم از مجلس بپردازند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۶
۰
۰
معلوم مي شود اعتراض به حق مردم با كسب مجوز هم امكان پذير نيست ! آيا اگر اين تقاضا را عده اي از دانشجويان غير بسيجي مي كردند بازهم مخالفت مي شد ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها