أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۵۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۱ دی ۱۳۹۶
 چه بر سر کمک های مردمی که توسط صادق زیباکلام برای زلزله کرمانشاه جمع آوری شد، آمده است؟!

‏کاش صادق ⁧ #زیباکلام ⁩ توضیح می داد بر سر مبلغ تقریبا 3 میلیارد که تا کنون برای کمک به زلزله زدگان ⁧ #کرمانشاه ⁩ جمع آوری شده چه آمد؟ اگر قیمت هرکانکس را 3 تا 6 میلیون باشد با 3 میلیارد می توان بین 500 تا 1000 کانکس با سرویس بهداشتی و حمام تهیه کرد.
‏⁦

‏⁧ زیباکلام ⁩ می گوید قرارست با این مبلغ 3 روستای ⁧ #کرمانشاه ⁩ با انواع و اقسام امکانات بازسازی شود. اما با گوش دادن به صحبت های او متوجه می شوید که "سنگ بزرگ علامت نزدن است" و این برنامه به هیچ جا نخواهد رسید.
‏⁦  ⁩ ‏⁦
برنامه بلندمدت ⁧ زیباکلام ⁩ برای ساخت "دهکده امید" با تمام امکانات در کرمانشاه شاید ایده خوبی باشد اما برای خانواده هایی که در سرمای زیر چادر زندگی می کنند نه سقف می شود، نه اتاق گرم و نه سرویس بهداشتی.مردم به او پول دادند که کانکس بخرد آیا به وعده اش عمل کرد؟

‏سپاه پاسداران تابحال 8000 از 14000 کانکس مورد نیاز زلزله زدگان ⁧ #کرمانشاه ⁩ را تامین کرده، اگر 1000 کانکس کمک های مردمی باشد، به 5000 کانکس دیگر نیازست و 3 میلیارد ⁧ #زیباکلام ⁩ می تواند کسری از آن را تامین کند. ⁦  ⁩

اما صادق زیباکلام ⁩  برای زلزله زدگان#کرمانشاه کانکس نخواهد خرید چون" 200 سال پیش آدام اسمیت گفت دولت کانکس ساز خوبی نیست، اگر دست من بود کانکس از آلمان وارد می‌کردم”.

‏به گفته استاندار کرمانشاه ⁩ 10000 کانکس در مناطق روستایی و 4000 کانکس برای مناطق شهری نیاز است. (1 آذر)


*فرشته صادقی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عمیدی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۰ - ۲۳ دی ۱۳۹۶
۰
۰
سلام
حضرات افسادطلب بعضی چیزای بد بورا زیاد میخورند که اربابانشان کدخدا خوششان بیاید
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۶
۰
۰
گوشت را به دست گربه دادن یعنی همین . واقعا ادم تعجب میکند چقدر بعضیها اینقدر ساده اند که به فرد معلوم الحالی مانند زیباکلام اطمینان میکنند .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها