يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۵۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۲ دی ۱۳۹۶
هوای تهران امروز با شاخص 136 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، شاخص‌های آلایندگی هوا رو به افزایش است.

هوای امروز تهران با شاخص 136 در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه قرار دارد. در هفته گذشته تنها روز دوشنبه 18 دی هوای تهران در وضعیت سالم بود و دیگر روزها در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس جامعه قرار داشت.

از ابتدای سال تا کنون 12 روز هوای پاک، 207 روز هوای سالم، 73 روز هوای ناسالم برای گروه های حساس جامعه و 5 روز ناسالم برای آحاد جامعه گزارش شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها