أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۵۶۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۲۲ دی ۱۳۹۶
بر اثر تیراندازی سرنشینان یک دستگاه پراید به سمت مردم در کرمانشاه، چهار زن در باغ فردوس کرمانشاه (آرامستان) به ضرب گلوله کشته شدند.
به گزارش پایگاه 598، ساعت 9 و 53 دقیقه صبح امروز (جمعه) 22 دی ماه، سرنشینان یک دستگاه پراید در گلزار شهدای کرمانشاه به سمت مردم شلیک کردند که تا این لحظه متاسفانه چهار زن بر اثر این تیراندازی، جان خود را از دست دادند.

بنابر اعلام پلیس کرمانشاه، این افراد پس از شلیک متواری شده و در حال حاضر ماموران پلیس با اجرای طرح مهار، به دنبال دستگیری عاملان این تیراندازی هستند.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه در این رابطه گفت: پلیس، عوامل تیراندازی صبح امروز(جمعه) در باغ فردوس را شناسایی کرده و به دنبال دستگیری آنان است.

سرهنگ محمدرضا آمویی افزود: صبح امروز (22 آبان) سرنشینان یک‌ خودرو به دنبال اختلافات خانوادگی و طایفه‌ای قبلی به چهار زن که در آرامستان باغ فردوس کرمانشاه حضور داشتند تیراندازی کرده و منجر به مرگ آنان شدند.

وی افزود: ضارب که از بستگان مقتولان است شناسایی شده و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری وی ادامه دارد.

معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: تیمی ویژه از ماموران انتظامی استان کرمانشاه پیگیر این موضوع هستند و به زودی فرد ضارب را دستگیر خواهند کرد.

آمویی با بیان اینکه پلیس قاطعانه با کسانی که امنیت عمومی را خدشه‌دار کنند برخورد می‌کند، از مردم خواست اختلافات خانوادگی خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها