أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۵۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۳ دی ۱۳۹۶
از سال 1372 که نخستین بار اینترنت به صورت محدود و برای دسترسی دانشگاهی وارد ایران شد تا به امروز تحولات زیادی را در عرصه‌‌‌‌‌‌‌های مختلف جامعه موجب گشته است.

رپرتاژ خبری/ از سال 1372 که نخستین بار اینترنت به صورت محدود و برای دسترسی دانشگاهی وارد ایران شد تا به امروز تحولات زیادی را در عرصه‌‌‌‌‌‌‌های مختلف جامعه موجب گشته است. در سال‌‌‌‌‌‌‌های اخیر و از زمانی که امکان مبادلات اقتصادی و خرید و فروش در این بستر فراهم شد این تحولات به بازارهای سرمایه و کسب و کار نیز سرایت کرد. در نخستین گام‌ها امکان انجام عملیات بانکی و پرداخت اینترنتی قبوض جزو دستاوردهای خارق العاده محسوب‌‌‌‌‌‌ می‌شد که از هدر‌رفت وقت و انرژی منابع گوناگون جلوگیری‌‌‌‌‌‌ می‌کرد ولی هرچه جلوتر آمدیم دستاوردهای قبلی ساده‌تر به نظر رسیدند و دریچه‌‌‌‌‌‌‌های تازه، افق‌‌‌‌‌‌‌های دور‌تری را نشانمان دادند. کم‌کم خرید اینترنتی بسیاری از کالاها‌‌‌‌‌‌میسر شد و حتی نوبت به غذای گرم هم رسید و چندی بعد کرایه تاکسی برای تردد در سطح شهر هم با خرید اینترنتی به‌صرفه‌تر شد! این طور که به نظر‌‌‌‌‌‌ می‌رسد تب اینترنتی روزگار ما به این زودی‌ها سرد نمی‌شود و باید منتظر فتح قله‌‌‌‌‌‌‌های تازه به دست ابزارهای اینترنتی باشیم.

در آخرین گام این پیشروی‌ها، بازارهای اینترنتی به فروش آنلاین خدمات رسیده‌اند. آن هم خدماتی مثل بیمه که تا پیش از این تصور امکان خرید آنلاین آن‌‌‌‌‌‌میسر نبود. شرکت «ازکیـ» به‌تازگی دست به فراهم کردن این بستر زده و پیش‌بینی‌‌‌‌‌‌ می‌شود این رویکرد بازار بیمه را نیز مثل بازارهای قبلی دستخوش تغییر و تحولات مثبت و ارزنده‌ای نماید. ازکیـ یک سامانه‌‌‌‌‌‌‌‌ی فروش آنلاین تدارک دیده که هدف نهایی آن کمک به متقاضیان بیمه به منظور خرید آسان و البته انتخاب بهترین و مناسب‌ترین نوع بیمه است.

اگر تا به حال قصد خرید یکی از انواع بیمه‌ها را کرده باشید، مطمئنا تعداد زیاد شرکت‌‌‌‌‌‌‌های بیمه و شرایط و نرخ‌‌‌‌‌‌‌های مختلف هرکدام شما را با این سوال مواجه کرده است که «ازکی بخریم؟» مثلا برای خرید بیمه‌‌‌‌‌‌‌‌ی شخص‌ثالث یا بدنه یا انواع دیگر بیمه از قبیل حوادث و مسئولیت و عمر و آتش سوزی، هر شرکتی شرایط و نرخ‌‌‌‌‌‌‌های مخصوص به خود را دارد و ادعا‌‌‌‌‌‌ می‌کند بهترین نوع بیمه را ارائه‌‌‌‌‌‌ می‌دهد. اما یک خریدار عادی نه فرصت مراجعه به تمام شرکت‌ها و اطلاع از شرایط آن‌ها را دارد و نه آنقدر تجربه‌‌‌‌‌‌‌‌ی بیمه‌ای دارد که بتواند این شرایط را با هم مقایسه نموده و مطمئن باشد که بهترین انتخاب را کرده است. شرکت ازکیـ دقیقا از همین جا به کار شما خواهد آمد و آخرین خدمت اینترنتی کشور را به شما عرضه خواهد نمود. وب‌سایت ازکیـ شما را از سرگردانی‌‌‌‌‌‌میان شرکت‌‌‌‌‌‌‌های مختلف رها‌‌‌‌‌‌ می‌کند و تنها با چند کلیلک ساده اطلاعات، شرایط و نرخ‌‌‌‌‌‌‌های تمام شرکت‌‌‌‌‌‌‌های بیمه را در کنار یکدیگر به شما نشان‌‌‌‌‌‌ می‌دهد تا به آسانی همه‌‌‌‌‌‌‌‌ی گزینه‌‌‌‌‌‌‌های مورد نظر خود را در‌‌‌‌‌‌میان آنها با یکدیگر مقایسه نمایید. علاوه بر این ازکیـ مشاور قابل اعتماد شما نیز خواهد بود و شما را در انتخاب بیمه کمک‌‌‌‌‌‌ می‌کند؛ اعتبار و توان مالی هر شرکت بیمه را کنار نظرات مشتریان قبلی آنها به شما نمایش‌‌‌‌‌‌ می‌دهد و کیفیت در ارائه خدمات و جبران خسارات شرکت‌ها را نیز تشریح خواهد کرد.

وب­سایت ازکی(azki.com) در ردیف سایت­های مقایسه­ای و به اصطلاح Online Aggregator ها قرار می­گیرد؛و همانند اسنپ، دیجی کالا و... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمده­ای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.

یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

نکته‌‌‌‌‌‌ی قابل توجه، استقبال شرکت‌‌‌های سنتی بیمه از ایده‌‌‌‌‌‌ی جدید فروش اینترنتی بیمه و همکاری این شرکت‌‌‌‌ها با این کسب و کار تازه است. شرکت‌‌‌های بیمه‌‌‌‌‌ای به سامانه «ازکیـ» نه به چشم یک رقیب، بلکه به چشم یک توسعه دهنده‌‌‌‌‌‌ی خلاق بازار نگاه‌‌‌‌ می‌کنند؛ و به خوبی‌‌‌‌ می‌دانند شرکت‌‌‌‌هایی مثل ازکیـ با وجود این که بیشترین سود را به مردم و خریداران بیمه‌‌‌‌ می‌رسانند، بازار آنها را نیز رونق قابل توجهی خواهند بخشید.

ازکیـ تازه‌تریناتفاق روزگار اینترنتی ماست که مثل اتفاقات مشابهش، قبل از هر چیز بیشترین سود را به مردم‌‌‌‌‌‌ می‌رساند؛ هم از هدر رفتن وقت آنها و سرگردانی‌‌‌‌‌‌میان شرکت‌های بیمه جلوگیری‌‌‌‌‌‌ می‌کند، هم با در نظر گرفتن خواسته‌‌‌‌‌‌‌های مشتری از بیمه‌‌‌‌‌‌‌‌ی مورد نظر، مناسب‌ترین و ارزان‌ترین بیمه را برایش فراهم‌‌‌‌‌‌ می‌کند. اگر قصد خرید بیمه‌نامه‌ای را دارید، کافی‌ست به وب‌سایتAZKI.COM مراجعه کنید و با استفاده از امکانات کاملا رایگان ازکیـ ، بدون هیچ زحمتی بهترین انتخاب خود را تجربه نمایید. بیمه‌نامه‌‌‌‌‌‌‌‌ی خریداری‌‌‌‌‌‌ شده‌ی شما در کمترین زمان ممکن و در اسرع وقت درب منزل یا محل کار به شما تحویل داده خواهد شد.

منبع:سایت ازکیـazki.com


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها