يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۶۲۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۲۴ دی ۱۳۹۶
در این نامه جعلی و فتوشاپی که در راستای تلاش برای مخدوش کردن چهره نهاد مقدس بسیج است، ادعا شده که سپاه تهران بزرگ به بسیجیانی که حداقل 3 روز به سرکوب مردم پرداخته‌اند یک سکه طلای بهار آزادی می دهد!.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، جریان ضدانقلاب در ادامه سناریوسازی های رسانه ای – سیاسی خود طی هفته های گذشته به موازات فتنه 96، در اقدامی جاهلانه و کودکانه کوشید تا در نامه ای جعلی مدعی قدردانی مالی از بسیجی ها فعال در برخورد با فتنه و آشوب  هفته های اخیر شود!

در این نامه جعلی و فتوشاپی که در راستای تلاش برای مخدوش کردن چهره نهاد مقدس بسیج است، ادعا شده که سپاه تهران بزرگ به بسیجیانی که حداقل 3 روز به سرکوب مردم پرداخته‌اند یک سکه طلای بهار آزادی می دهد!.

در این زمینه لازم به ذکر است که:
 در اعتراضات اخیر به هیچ عنوان سازمان بسیج وارد عرصه میدانی نشده و برخورد با اغتشاشگران فعال در فتنه عربی- عبری- آمریکایی در سطح میدانی با نیروی محترم ناجا بوده است.

جریان ضدانقلاب همچون تجربه های پیشین خود تلاش دارد تا به دوگانه سازی مردم – بسیج پرداخته و این نهاد مردمی را در تقابل با مردم تعریف و تفسیر کند، از دیگر سو همگان تاکید دارند که اغتشاشات اخیر به موازات اعتراضات اخیر، فاقد اصالت بوده و طراحی بیگانگان برای بهره گیری از اعتراضات مردمی بوده است. لذا در این میان جریان ضدانقلاب تلاش دارد تا ضمن ربایش مطالبات اصیل مردم، آشوب های طراحی شده بیگانگان را به عنوان اعتراضات مردمی جعل کرده و در گام دیگر علاوه بر بیان دروغ حضور میدانی بسیج در میدان عملیات می کوشد تا هدیه به بسیجیان را بر اساس توهمات خود، جعلی دیگر نمایند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها