أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۶۳۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۴ دی ۱۳۹۶
امروز با ورود یک سامانه بارشی در شمال غرب و به‌تدریج غرب سواحل دریای خزر بارش باران،وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف شروع می‌شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحليل آخرين نقشه‌های پيش‌يابی هواشناسی، امروز با تداوم پايداری جو، هوای شهرهای صنعتی و پر جمعيت تهران، كرج، اصفهان ، مشهد و اراک غبارآلود پيش‌بينی می‌شود كه از اواخر وقت از غلظت آلاينده‌ها در اين مناطق كاسته خواهد شد.

امروز با ورود يک سامانه بارشی در شمال غرب و بتدريج غرب سواحل دريای خزر ابرناكی، وزش باد، بارش باران ودر مناطق سردسير بارش برف شروع می شود که روز دوشنبه علاوه بر مناطق فوق، گستره بارش به شرق سواحل و مناطقی از شمال شرق نيز كشيده خواهد شد.

همچنین روز سه شنبه بارش تنها در سواحل دريای خزر وخراسان شمالی ادامه خواهد داشت و بعدازظهر امروز و صبح دوشنبه به دليل افزايش سرعت وزش باد پديده باد و گرد و خاک در شهرهای مرزی جنوب غرب وغرب كشور دور از انتظار نیست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها