يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۶۵۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۴ دی ۱۳۹۶
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم:
یک خیر تبعه کشور آمریکا به‌منظور کمک به خرید مسکن مددجویان پنج هزار و ۵۰۰ دلار کمک کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سایت خبری کمیته امداد، اکبر رشیدی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قم، با تأکید بر اینکه خیران به کمیته امداد اعتماد دارند گفت: کمک‌های مردمی به کمیته امداد فقط از طرف مردم کشورمان نیست بلکه نیکوکاران اتباع کشورهای دیگر هم کمک‌های خود را برای کمک به مددجویان کمیته امداد به این نهاد پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از راهبردهای توسعه مشارکت‌های مردمی در استان قم بیان احکام مرتبط با زکات و انفاقات در مکان‌های مقدس ازجمله حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مساجد به‌ویژه مسجد مقدس جمکران است بیان کرد: پس‌ازاینکه احکام خمس و زکات توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین نوراللهی رئیس ستاد زکات کمیته امداد استان قم در حرم مطهر بیان شد فردی که خود را تبعه کشور آمریکا معرفی کرد برای پرداخت وجوهات خود مراجعه می‌کند.

رشیدی همچنین ادامه داد: پس‌ازاینکه وضعیت فقرای استان قم برای این فرد خیر بیان شد، پنج هزار دلار به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قم و ۵۰۰ دلار به زلزله‌زدگان کرمانشاه کمک کرد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد قم افزود: کمک‌های این خیر پس از تبدیل به وجه نقد رایج کشور که ۲۳۵ میلیون ریال اعلام شد به‌حساب اداره زکات کمیته امداد قم برای رفع مشکل مسکن محرومان این استان و زلزله‌زدگان استان کرمانشاه اختصاص یافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها