أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۶۷۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۲۶ دی ۱۳۹۶
گلر تاریخ ساز از پشنهاد پرسپولیس گفت؛
بیش از دو میلیون و 173 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود این هفته شرکت کردند که حدود 52 درصد به واکنش علیرضا بیرانوند در بازی سپیدرود و پرسپولیس برای برترین مهار لیگ هفدهم تا پایان هفته نوزدهم رای داده بودند.
به گزارش پایگاه 598، برنامه ۲۵ دی نود با محوریت بررسی هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۳ دوشنبه روی آنتن شبکه سه رفت.

در ابتدای برنامه بخش ویژه ای درباره غرق شدن نفتکش سانچی و درگذشت ۳۲ نفر از خدمه آن در هفته گذشته پخش شد و عادل فردوسی پور اعلام کرد برنامه این هفته را تقدیم می‌کنیم به این عزیزان دریادل و خانواده‌های داغدارشان.(ویدیو)

سوال مسابقه نظرسنجی درباره انتخاب بهترین مهار دروازه‌بانان تا پایان هفته نوزدهم پخش شد. مخاطبان برنامه نود می‌توانستند از بین واکنش‌های «علیرضا بیرانوند(سپیدرود- پرسپولیس)»، «سعید جلالی‌راد(پدیده- فولاد)»، «حسین حسینی(استقلال تهران- سپاهان)»، «میلاد فراهانی(ذوب‌آهن- نفت)»، «محسن فروزان(ذوب‌آهن- پارس جنوبی)» و «حامد لک(تراکتورسازی- فولاد)» بهترین مهار دروازه‌بانان تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر را انتخاب کنند. بیش از دو میلیون و 173 هزار نفر در نظرسنجی برنامه نود این هفته شرکت کردند که حدود 52 درصد به واکنش علیرضا بیرانوند در بازی سپیدرود و پرسپولیس برای برترین مهار لیگ هفدهم تا پایان هفته نوزدهم رای داده بودند.


در برنامه نود چه گذشت؟ +تصاویر

 

ترین‌های هفته نوزدهم لیگ برتر

 

حرکات تکنیکی: علی دشتی، محمدمهدی عسگری، داریوش شجاعیان، اسماعیل فرهادی، وریا غفوری، یونس دلفی، دانیال اسماعیلی‌فر، ارفنگ دافه، حسین ساکی، صادق محرمی، مهدی ترابی، جوجی ولسیانی، محمد دانشگر، کنت انگ‌ووک، علی قلی‌زاده، وحید امیری و رضا شربتی.
تیرک دروازه: ساسان انصاری(مقابل ذوب‌آهن).
کار تیمی: ذوب‌آهن(برابر سپاهان).
موقعیت از دست رفته: علی قربانی(مقابل سایپا).
پاس گل: وحید امیری(برابر سیاه‌جامگان).
مهار: محسن فروزان(مقابل صنعت نفت).
گل: پیمان بابایی(برابر فولاد).

 

گلر استقلال از پیشنهاد پرسپولیس گفت

 

حسین حسینی که بعد از مدت‌ها بالاخره به برنامه نود آمد، روبروی عادل فردوسی‌پور نشست و به سوالات او پاسخ داد. او درباره موضوعات مختلف صحبت و خاطرات جالبی تعریف کرد که مشروح آن را می‌خوانید.

حضور در برنامه
راستش هواداران خواستند که من هفته گذشته به برنامه شما نیایم. اما خوب من هم قبول دارم که یک‌سری حرف‌ها خرافات است. اما به هر حال این هفته گفتند شرکت کنم.

 

در برنامه نود چه گذشت؟ +تصاویر

 

پیشنهاد از پرسپولیس
زمان آقای رویانیان پیشنهاد خیلی خوبی داشتم. دو برابر استقلال. خانه و همه چیز برایم فراهم بود. اما چون استقلالی بودم دوست داشتم و با این تیم قرارداد امضا کردم. سال اول و دوم سختی کشیدم اما خدا را شکر الان اینجا هستم. پدرم حتی خیلی دوست داشت که به پرسپولیس بروم اما استقلال را انتخاب کردم. موضوعاتی البته پیش آمد. با آقای رویانیان خیلی صمیمی شدم صرف سه چهار روز. وقتی به باشگاه استقلال رفتیم پدرم گفت من بپرسم از آقای قلعه‌نویی تو گلر چندم هستی؟ گفتم نپرس بد می‌شود! او پرسید و آقای قلعه‌نویی هم گفت در استقلال نباید این سوال‌ها را بپرسید، ما شما را نمی‌خواهیم! یکی از مسئولان هم قرارداد من را پاره کرد. بعد از این اتفاق پدرم گفت باید بروی پرسپولیس. اما من به او گفتم هر کار کنی نظرم عوض نمی‌شود. آقای رویانیان هم گفتند همه جوره پشتت هستم. گفتیم می‌رویم و تا فردا خبر می‌دهیم. پدرم هم گفت قراردادت را ببند و تمامش کن. اما من گفتم می‌روم باشگاه استقلال و قرارداد می‌بندم. بدون پدرم رفتم و او به شیراز برگشت. من زنگ زدم و رفتم و دوباره قراردادم را بستم. حتی به پدرم بی‌احترامی هم شد اما خودم دوست داشتم در استقلال بمانم.

از تحمل سختی در کمپ تا رستگاری در دروازه
وقتی به کمپ باشگاه رفتم آنجا هیچ امکاناتی نداشت. من و دروازه‌بان سوم بودیم و دیگر کسی نبود. به ما گفتند غذا و تغذیه و همه چیز داریم. اما بعد از یک هفته همه چیز تمام شد و دیگر امکاناتی نبود. شاید هیچکس در آن شرایط زندگی نمی‌کرد برای اینکه در استقلال بازی کند. الان البته نمی‌دانم وضعیت کمپ اینطور است یا خیر؟ تابستان که تمام شد و به زمستان رسیدیم، هوا انقدر سرد بود که ... . حتی وقتی از یکی از بازی‌ها برگشتیم به کمپ هوا انقدر سرد بود که با همان اورکت تیم و دستکش و کفش‌هایم خوابیدم! سختی‌های زیادی کشیدم ... . یک روز آقای جباری آنجا را دیدند و رفتند برای ما یک بخاری برقی خریدند. ما تشکر کردیم اما گفتیم که واقعا این جوابگوی ما نیست. همراه بزرگ‌تر‌های تیم نهایتا صحبت شد و هتل المپیک برای ما گرفته شد و سه چهار ماه آنجا بودیم. آن زمان هم اگر اعتراض خاصی نکردم فقط به خاطر این بود که بزرگ‌ترهایی از من وجود داشتند و نمی‌خواستم آرامش استقلال به هم بخورد. حتی به پدرم که می‌گفت رفاه و آپارتمان و ... را رها کردی، می‌گفتم انقدر سختی می‌کشم تا به چیزی که می‌خواهم می‌رسم.

 

در برنامه نود چه گذشت؟ +تصاویر

 

وضعیت بدون تغییر در سال دوم

البته سال دوم هم وضعیت من تغییری نکرد. گفتند دوباره برو کمپ زندگی کن. اما من نرفتم و برای اولین بار جلوی‌شان ایستادم. آن زمان آقای پورحیدری خدا بیامرز چک ۲۵ میلیونی به من داد و خیلی پشتم بود و کمک کرد. 

مدیریت فتح الله زاده را زیر سوال نمی برم

من این حرف‌ها را نزدم که مدیر وقت آقای فتح‌الله زاده زیر سوال برود. اما به هر حال این چیزها وجود داشت. همه این‌ها باعث شد من هرروز بهتر از دیروز تمرین کنم و به دروازه‌ای که برایش خیلی جنگیدم برسم. 

کنار رفتن از لیست

قبل از بازی با گل‌گهر در جام حذفی من به علی آقا گفتم چیزی از گلرهای جوان لیگ کم ندارم، لطفا بگذار بازی کنم. علی آقا گفتند شرایط اینطور است و توضیح داد برای من و گفت که شما از لیست کنار می‌مانی. اصلا هم این نبود که بگویم اگر بازی نکنم نمی‌آیم سیرجان. به هر حال بعد از چند روز از آقای منصوریان عذرخواهی کردم و ایشان گفتند تمریناتت را بیشتر کن تا ببینیم چه می‌شود. 

رابطه با مهدی رحمتی

آقا مهدی بزرگ‌تر من هستند. احترام زیادی برای‌شان قائلم. همینطور که با هم دوست هستیم، رقابت شدیدی هم با یکدیگر داریم. در این مدت که بازی کردم هیچ مصاحبه‌ای انجام نشد و حاشیه هم درست نشد و من هم از ایشان ممنون هستم. 

درد دل با عادل

آقای فردوسی‌پور من می‌خواهم درباره شما بگویک که خیلی برای فوتبال زحمت کشیدید. جلوی خیلی از فسادها را گرفتید و .... خیلی چیزهای دیگر. اما مدتی است بین شما و تماشاگران استقلال کدورتی به وجود آمده و برخی اعتقاد دارند شما بین تیم‌ها فرق می‌گذارید که امیدوارم این چیزها هم حل شود.فردوسی‌پور نیز در جواب این حرف‌های حسینی گفت:«این حرف‌ها همیشه بوده و دست من نیست حسین جان! بارهای درباره پرسپولیس هم حرف زدیم. درباره کمال کامیابی‌نیا، آقای طاهری، محرومیت طاهری و ... . به هر حال ما همینطور با قدرت کار خوذمان را ادامه می‌دهیم.»

 

احتمال برگزاری بازی پدیده و استقلال در ورزشگاه امام رضا

 

حیدر خوش‌نیت، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری مشهد در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه نود اظهار کرد: در جدول مسابقات که به ما داده‌اند، مکان تمام بازی‌ها ورزشگاه ثامن پیش‌بینی شده و هیچ درخواستی برای برگزاری دیدارها در ورزشگاه امام رضا نبوده است؛ باید درخواست از طرف باشگاه‌ها و هیأت فوتبال استان بیاید و ما هم وظیفه داریم برگزاری بازی در استادیوم ثامن را بررسی کنیم.

محمدمهدی برادران، رییس هیأت فوتبال استان خراسان رضوی نیز در گفت‌وگو با این برنامه عنوان کرد: رییس شورای تامین فرماندار مشهد است که هفته قبل تصویب شد و به ما ابلاغ کردند که امکان برگزاری بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه امام رضا نیست؛ امروز سه‌شنبه به فرمانداری نامه می‌زنیم تا بازی پدیده و استقلال در ورزشگاه امام رضا برگزار شود و علاقه‌مند به انجام این کار هستیم؛ آستان قدس نیز گفته در 10 بازی لیگ ورزشگاه را در اختیار هیأت فوتبال می‌گذارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها