أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۶۷۳۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۹     ۲۶ دی ۱۳۹۶
یکی از مدیران ارشد بانک مرکزی که هفتم دی ماه بازنشسته شده است، نهم دی‌ماه بار دیگر اعاده به کار شده، آن‌هم بعد از دریافت پاداش حدود یک‌میلیارد تومانی.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، یکی از مدیران ارشد بانک مرکزی هفتم دی ماه امسال بازنشسته شده ولی مجدداً از نهم دی ماه به میرداماد بازگشته است.

خبرهای رسیده به تسنیم حکایت از آن دارد که این فرد بعد از دریافت پاداش حدود یک میلیارد تومانی بار دیگر در بانک مرکزی برگشت به کار شده است، آن‌هم درحالی که جوان‌های تحصیل‌کرده و بعضاً نخبه پشت درهای بانک مرکزی و سایر ادارات دولتی جویای کار هستند، بنابراین لازم است مسئولان بانک مرکزی در خصوص دلایل این اقدام پاسخ مناسبی به افکار عمومی بدهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۶
۰
۰
آفت نظام وانقلاب این کارها است
پاسخ
كارمند بانك مركزي
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۶
۰
۰
به داد كارمندان بانك برسيد كه از چپاول اين مديران بازنشسته به ستوه امده اند تا خبررسيد كه پاداش بازنشستگي قرار است كم شود خود را بازنشسته ميكنند و بي هيچ دغدغه اي از فردا با همان حقوق چه بسا بيشتر در مسند قدرت ميمانند بسيارند از اين دست در بانك مركزي و سازمان توليد اسكناس خداوند به فرياد رسد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها