أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۳۶۷۳۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۵     ۲۶ دی ۱۳۹۶
قیمت طلا ۱۸ عیار در بازار آزاد هم اکنون ۱۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و ۴۹۹ هزار تومان است ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد ۴۴۴۰ تومان فروخته می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، هم‌اکنون قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید در بازار سبزه‌میدان یک‌میلیون و 499 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و 453 هزار تومان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 724 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 419 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 283 هزار تومان اعلام شده است.

همچنین قیمت هر گرم طلای 18عیار نیز در بازار از 140هزار تومان عبور کرد؛ ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1336 دلار قیمت‌گذاری شده و مورد معامله قرار می‌گیرد.

گفتنی است، قیمت دلار از صبح دیروز وارد مدار گرانی مجدد شد تا جایی که دلار مقابل پاساژ افشار رکورد 4450 تومان را هم زد و هم اکنون با قیمت 4440 تومان در بازار فروخته می شود. قیمت یورو نیز با قیمت 5487 تومان، پوند انگلیس 6085 تومان، درهم امارات 1112 تومان مورد معامله قرار می گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها