يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۷۹۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۸     ۲۸ دی ۱۳۹۶
مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران: پیکر‌های سه تن از جان باختگان کشتی سانچی پس از مشخص شدن آزمایش DNA به کشور انتقال می‌یابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران گفت: پیکر‌های سه تن از جان باختگان کشتی سانچی پس از مشخص شدن آزمایش DNA به کشور انتقال می‌یابد.
 
سیروس کیان ارثی در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشتی سانچی که دراین شرکت برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: اولویت ما گرفتن نمونه دی ان‌ای خانواده‌های شهدای نفتکش و ارسال آن به چین است.

وی گفت: پس از دریافت این نمونه‌ها با هماهنگی کنسولگری کشورمان در چین پیکر‌های سه تن از جان باختگان به میهمن انتقال خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران افزود: بر اساس اسناد و مدارک و بر خلاف تصور اولیه شدت انفجار در نفتکش سانچی به حدی بالا بود که فرصت مناسب برای نجات سرنشینان آن مهیا نشد.

وی گفت: حرارت کشتی در حال سوختن بسیار بالا بود و به دلایل فنی استفاده از فوم برای خاموش کردن آتش میسر نبود.

کیان ارثی با رد برخی اظهار نظر‌ها مبنی بر همکاری نکردن چینی‌ها در عملیات امداد و نجات نفتکش حادثه دیده ایرانی افزود: چینی‌ها هر آنچه را که می‌توانستند برای این کار انجام دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها