يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۸۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۳۰ دی ۱۳۹۶
همه انتظار دارند با ۳-۴ گل پیروز شویم!
ناجی پرسپولیس در بازی با گسترش معتقد است علی رغم انتقادات، پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، سیامک نعمتی از ابتدای فصل در حسرت گلزنی بود؛ اما در بازی حساس با گسترش فولاد و در آخرین دقیقه از مسابقه موفق به طلسم شکنی شد تا پرسپولیس با گل زیبای او از شکست فرار کند. حالا نعمتی مسرور از این گلزنی و ناراحت از عدم پیروزی تیم است و همچنین، می گوید زمان گرم کردن، رویای گلزنی در این بازی را داشت.

 

نعمتی درباره گل زیبایی که زد می گوید: خدا را شکر می کنم که موفق شدم اولین گلم برای پرسپولیس را بزنم و از این بابت خوشحالم؛ اما متاسفانه این گل با برد تیم همراه نشد و انشالله گل های بعدی با برد تیم همراه شود.

 

او با تاکید بر این نکته که امیدوار به گلزنی در این بازی بود نیز گفت: صددرصد هر بازیکنی برای خود رویاهایی دارد و من خیلی دوست داشتم برای پرسپولیس گل بزنم و این یکی از رویاهایم بود. موقع گرم کردن هم خیلی دوست داشتم به زمین رفته و به تیم کمک کنم و از این بابت خوشحالم.

 

نعمتی دقایقی پیش از گل، شوت عجیبی روانه دروازه کرد که اعتراض هواداران را در پی داشت، او نظرش در این خصوص را گفت: باید به هر بازیکنی فضا داده شود تا خود را نشان دهد. من توانستم از این دقایق کم به خوبی استفاده کنم و امیدوارم بیشتر بازی کنم و بیشتر کمک کنم که متاسفانه نشد و توپ دقیقه 94 گل شد.

 

هافبک چپ پای پرسپولیس درباره سماجتش در بازی با سیاه جامگان نظرش را اینطور بیان کرد: من در هر تمرین سعی می کنم بهترین نمایش را ارائه دهم تا نظر آقای برانکو را جلب کنم. در بازی با سیاه جامگان هم وقتی توپ به اوت نرفته بود من باید آن را دنبال می کردم و خداروشکر که موفق شدم آن توپ را بگیرم و استفاده کنیم. من تلاش میکنم در تمرینات همیشه بهترین باشم.

 

 

او که از پیکان با منشا هم تیمی بوده درباره افت و عدم توفیق در گلزنی هم نظر جالبی دارد: البته که من و منشا از پیش آشنا بوده ایم؛ اما او از ابتدای فصل در تیم حضور دارد و همه با او آشنا هستند و قلقش را می شناسند. من فکر میکنم منشا فقط در گلزنی ناموفق بوده و باتوجه به شرایطش در پیکان، انتظارات از او بالاست. منشا همین حالا هم شرایط بسیار خوبی دارد چون بازیکن خوبی است و امیدوارم او از این هفته بتواند پاسخ انتظارات را داده و برای تیم مثمرثمر باشد.

 

نعمتی که شایعه جدایی اش از پرسپولیس در نیم فصل وجود داشت، در این خصوص گفت: نیم فصل خیلی از تیم ها به من پیشنهاداتی دادند؛ اما من با پرسپولیس قرارداد داشتم و باید در این تیم میماندم. دوست داشتم در پرسپولیس حق خودم را بگیرم و توانایی هایم را اثبات کنم و باشگاه هم اجازه جدایی نداد. من هم تمام تفکرم را برای پرسپولیس گذاشتم و تلاش میکنم در نیم فصل دوم خیلی بهتر باشم و برای قهرمانی در لیگ به تیم کمک کنم.

 

وی افزود: از اینکه جدا نشدم هیچوقت پشیمان نمیشوم، چون با علاقه به پرسپولیس آمدم و از این که اینجا هستم هیچوقت پشیمان نمی شوم.

 

ناجی سرخ ها در بازی اخیر، حضور در جام جهانی را آرزوی بزرگ خود می داند: من تازه به پرسپولیس آمدم؛ اما هدفم این بود که ابتدا به این تیم بپیوندم و بیشتر دیده شوم و با رسیدن به پیراهن تیم ملی، در جام جهانی بازی کنم. تا اینجا همه چیز خیلی خوب پیش رفته و امیدوارم رفته رفته شرایطم را بهتر کنم، تازه در اول راه هستم.

 

هافبک سابق تیم پیکان درخصوص رویارویی با این تیم و شکست عجیب در نیم فصل اول نیز گفت: پیکان یکی از تیم های خوب لیگ هفدهم است و آن ها بازیکنان خیلی خوبی دارند. پیکان به ثباتی که پس از بازگشت به لیگ نیاز داشت رسیده و این ثبات را آقا مجید (جلالی) به این تیم داده و شرایط تیمی بسیار خوبی دارند. پیکان یکی از تیم های منظم لیگ است و تمام امکانات حرفه ای از جمله پرداختی به موقع، زمین تمرین، استخر و... را دارند و این فصل هم نتایج خوبی را گرفته اند. من فکر می کنم نتیجه نیم فصل اول تکرار نشود.

 

سیامک نعمتی همچنین در پاسخ به انتقاداتی که مبنی بر شاداب نبودن تیم هست، نظرش را بیان کرد و گفت: همیشه از تیم های بزرگ انتقاداتی هست و از پرسپولیس انتظار دارند همه تیم ها را با 3-4 گل ببرد؛ اما مهم 3 امتیاز هست که با نتیجه 1-0 هم می شود آن را به دست آورد. با آنالیزی که آقای برانکو انجام داده فکر می کنم تعداد گل های این فصلمان از لیگ شانزدهم بیشتر است. اما شرایط تاکتیکی به نظر کادرفنی مربوط است و باید دید سرمربی چه تاکتیکی را صلاح می داند؛ اما به هر حال تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و فکر نمیکنم هیچ تیمی تا اینجای فصل، این تعداد امتیاز را کسب کند. ما میانگین 2 امتیاز در هر بازی را رد کردیم و فکر میکنم شرایط تیمی امسال خیلی خوب است.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها