يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۸۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۳۰ دی ۱۳۹۶
اعتراض خشم‌آلود سرمربی سپیدرود
اعتراض شدید کریمی به پورقاز دقایقی از مسابقه سپیدرود با سپاهان را متشنج کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، در مسابقه سپیدرود – سپاهان علاوه بر اینکه داخل زمین شاهد یک مسابقه پرهیجان و رد و بدل شدن سه گل بودیم، همراه با حواشی در خارج از زمین بود که یکی از آنها صحنه درگیری علی کریمی با بازیکن سپاهان بود.


در یک صحنه از این دیدار علی کریمی به شدت نسبت به عزت الله پور قاز مدافع سپاهان معترض شده بود که چرا فحاشی می کند! کریمی با صدای بلند و با اشاره تهدید وار انگشت به سمت او اعلام کرد که حق نداری به بازیکنان من فحش بدهی و مدام این کلمه را تکرار می کرد: فحش نده! فحش نده!


این اتفاق که همراه با تنش و اعتراض جمعی نیمکت نشینان سپیدرود همراه شده بود در نهایت با دخالت سعید مقدم داور چهارم این دیدار ختم به خیر شد.

 

 

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها