أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۹۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
نماینده ارومیه در مجلس، گفت: وزرای دولت جهت افزایش بودجه وزارتخانه‌های خود پشت در اتاق رئیس سازمان برنامه صف کشیده‌اند و این موجب تعطیل شدن کل دستگا‌ه‌های کشور شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 3 بهمن 96)طی اخطاری مستند به اصل 52 قانون اساسی و پس از سخنان محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: مهمترین مشکل بودجه عدم تطابق با واقعیات است.

وی افزود: بودجه کشور عبارت است از بودجه جاری به علاوه بودجه‌های عمرانی با استفاده از اوراق مشارکت که سیستم بانکی کشور را بر هم زده است.

قاضی‌پور خطاب به نوبخت گفت: شما با این بودجه نوشتن موجب شده اید که وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پشت در اتاق شما صف بکشند و بدین ترتیب شأن وزیران دولت رعایت نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این روش موجب شده است که کل دستگاه‌های کشور به خواب بروند چرا که همه دغدغه وزیر، اخذ بودجه بیشتر از سازمان برنامه و بودجه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در پایان خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هزینه‌های جاری را کم کنید و به جای آ‌ن به داد فقرا، کارگران، کشاورزان و همه مردم برسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها