أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۶۹۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
وبسایت ESPN مدعی شد که کیلیان امباپه، مهاجم پاری سن ژرمن به علت مصدومیت، احتمالا دیدار مقابل رئال مادرید در چمپیونزلیگ را از دست خواهد داد.
به گزارش پایگاه 598 ، هافبک فرانسوی عملکرد استثنایی در این فصل داشته و توانسته توجهات بسیاری را به خود جلب کند. با این حال، ستاره جوان در دیدار تیمش مقابل لیون دچار مصدومیت شد و احتمالا دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

او پس از برخورد با مدافع حریف روی زمین افتاد و از درد به خود می‌پیچید. حال نشریه سان مدعی شد که او احتمالا دیدار رفت و برگشت مقابل رئال مادرید را از دست خواهد داد. هر چند که برخی نشریات در فرانسه معتقدند که مشکل مصدومیت او جدی نیست و جای نگرانی برای هواداران پی اس جی وجود ندارد.

 

تست‌های پزشکی بیشتری روز گذشته روی او انجام شد ولی هنوز جواب این تست ها مشخص نشده و اگر مصدومیت او جدی باشد، احتمالا بازیکن دیگری جای او را در تقابل با قهرمان اروپا پر خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که آنخل دی ماریا، ستاره سابق رئال، جانشین او در ترکیب پی اس جی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها