يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۶۹۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۰۳ بهمن ۱۳۹۶
سرمربی آلمانی رسما از عدم امضای قرارداد با مهاجم پرتغالی خبر داد و مدعی شد در حال بررسی گزینه های مناسب با مدیران باشگاه است.
به گزارش پایگاه 598 ، بعد از این که مهاجمانی مثل الحاجی گرو و کریستین باکامانگا از حضور در ایران طفره رفتند سرمربی استقلال زمینه حضور یازالده گومز پینتو را در تهران فراهم کرد به این امید که مهاجم پرتغالی نگرانی های او در خط حمله را برطرف کند اما رد شدن در تست های پزشکی مانع امضای قرارداد با این بازیکن شد تا طلسم جذب بازیکن جدید پا برجا بماند.


وینفرد شفر امروز با انتشار پستی در صفحات مجازی خود با طرفداران استقلال درد دل کرد و گفت:« در دو ماه گذشته چند بازیکن توسط مدیربرنامه های مان از سرتاسر جهان برای پیوستن به استقلال به ما معرفی شدند که بعضی از آنها مناسب استقلال نبودند».


او ادامه داد:«ما به دو بازیکن احتیاج داریم. دو بازیکنی که هم از لحاظ فنی خوب باشند و هم تجربه لازم را داشته باشند تا ما را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند. بعضی بازیکنان خیلی خوب بودند اما بسیار گران! بعضی های شان به خاطر شرایط فرهنگی ایران به این جا نیامدند و برخی هم خواسته های غیرواقعی داشتند!».


پیرمرد آلمانی در ادامه تصریح کرد:«در حال حاضر نمی شد به سرعت بازیکنان موردنیازمان را جذب کنیم. بعد از تمرین امروز دوباره در باشگاه جلسه برگزار می کنیم تا با گزینه های موردنظرمان ارتباط برقرار کنیم».

 

وینفرد شفر در حالی این پست را منتشر کرد تا به نگرانی طرفداران پیرامون آینده تیم واکنش نشان بدهد که شب گذشته بعد از منتفی شدن امضای قرارداد با مهاجم پرتغالی جلسه ای چند ساعته با رضا افتخاری در ساختمان باشگاه برگزار کرد تا زمینه حضور گزینه های آلترناتیو برای امضای قرارداد و تقویت استقلال در پست مهاجم و هافبک را فراهم کند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها