يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۰۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
نتیجه دیدار استقلال و پارس جنوبی اهمیت بسیاری در سرنوشت آبی ها دارد و به نوعی یکی از فینال های وینفرد شفر و شاگردانش محسوب می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، استقلال 4 امتیاز با تیم دوم جدول پارس جنوبی اختلاف دارد و این بازی بهترین فرصت برای شاگردان شفر جهت رسیدن به بالای جدول محسوب می شود. اگر آن ها پارس جنوبی را ببرند، باتوجه به بازی رودررو با فولاد، می توانند به نایب قهرمانی و تکرار عملکرد فصل پیش امیدوار باشند اما در غیر اینصورت، کارشان برای این هدف بسیار سخت می شود.

 

اگر نتیجه ای غیر از برد حاصل شود، اختلاف آبی ها با رده دوم حداقل 4 و حداکثر 10 امتیاز (در صورت پیروزی فولاد در دو بازی) خواهد شد و باتوجه به 9 بازی آینده مقابل ذوب آهن، پرسپولیس، فولاد، پیکان، گسترش فولاد، نفت، سپیدرود، سپاهان و سیاه جامگان کارشان حتی برای قرارگیری در بین 3 تیم بالای جدول هم مشکل می شود.

 

شاگردان وینفرد شفر در سه بازی اخیر عملکرد خوبی نداشته اند و همین موضوع باعث ایجاد انتقادهایی به آن ها شده و آبی ها برای گذر از این انتقادات و رسیدن به روزهای آرمانی چاره ای جز پیروزی مقابل پارس جنوبی ندارند. اما وضعیت پارس هم خیلی خوب نیست، شاگردان تارتار به خوبی می دانند اگر در این بازی پیروز نشوند، حتی احتمال دارد تا رده پنجم هم پایین بیایند و امید به کسب سهمیه را هم از دست بدهند.

 

به نوعی می توان گفت این دیدار فینالِ لیگ برای هر دو تیم است اما باتوجه به انتظارات بالا از تیم استقلال و وینفرد شفر، پیروزی برای این تیم حیاتی تر است و همچنین، آن ها به هیچ وجه دوست ندارند در دیدار خانگی و مقابل هوادارانشان شکست بخورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها