يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۰۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
یکی از حساس ترین بازی های این هفته لیگ برتر دوئل استقلالی ها با شگفت انگیزهای این فصل از جم خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش3، جدالی با اهداف کاملا متفاوت برای استقلال به نسبت اولین دوئل تاریخ دو باشگاه در لیگ برتر چون هم جنبه انتقامی دارد هم جنبه بازگشت به روند برد و گلزنی بعد از سه هفته تا وینفرد شفر و شاگردانش از زیر بار فشارها و انتقادات خارج شوند.

 


اما این بازی برای دو بازیکن از دو تیم کاملا متفاوت تر خواهد بود به خصوص نسبت به بازی رفت که اتفاقات غیرمنتظره ای برای آنها رخ داد. سیدمهدی رحمتی و محسن فروزان دو بازیکن سرشناس از استقلال و پارس جنوبی در تمام فصول گذشته بنا به دلایلی همواره دوئل های دیدنی و حیثیتی با هم داشتند که در بازی رفت با نیمکت  نشینی کاپیتان اول آبی ها این دوئل انجام نشد.


علیرضا منصوریان مربی وقت استقلال در بازی رفت تصمیم گرفت با نیمکت نشین کردن رحمتی بار دیگر به سیدحسین حسینی اعتماد و استارت ورود این گلر جوان و مستعد به ترکیب اصلی را بزند. تصمیمی که با حواشی زیادی برای کاپیتان اول آبی ها مواجه شد و نیمکت نشینی او در جم آن هم با ظاهری عجیب به سوژه ای جنجالی بدل گردید و برای مدت های طولانی این بازیکن را به نیمکت ذخیره ها دوخت.

 


رحمتی که هفته قبل بار دیگر به ترکیب اصلی برگشت تا سرو صدای زیادی پیرامون بازگرداندن او به چارچوب دروازه رقم بخورد حالا برای اولین بار طعم رویارویی با شگفت انگیزهای جنوب ایران را خواهد چشید. از آن مهم تر دوباره دوئلی با محسن فروزان جانشین خود در استقلال خواهد داشت تا یکی از جذابیت های این بازی مهم را رقم بزند. رحمتی بعد از کلین شیت مقابل پدیده در آستانه بازی نیمه نهایی جام حذفی برابر صنعت نفت اصلا دوست ندارد دروازه اش در آزادی باز شود به همین خاطر با انگیزه بالا به این آزمون مهم گام خواهد گذاشت.


در آن سوی میدان محسن فروزان به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان این فصل پارس جنوبی در بازگشت به آزادی و رویارویی با طرفدارانی که در مقطعی او را به عنوان گلر اول تشویق می کردند مسلما انگیزه های زیادی دارد به همین خاطر جدال این گلر باتجربه و سرحال با مهاجمان گل نزن استقلال می تواند دیدنی باشد. فروزان در بازی رفت با بسته نگه داشتن دروازه خود نقش مهمی در تغییرات روی نیمکت آبی ها داشت و حالا بدش نمی آید دوباره همان خاطره را برای جمی ها این بار در آزادی رقم بزند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها