يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۰۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۴ بهمن ۱۳۹۶
باشگاه استقلال در ماجرای مهاجم پیشین پرسپولیس عقب‌نشینی کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، پس از اظهارات مهدی طارمی در برنامه نود، پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال در سایت این باشگاه اعلام کرد که فدراسیون باید به پرونده طارمی و باشگاه پرسپولیس ورود کند. هنوز چند ساعت از صحبت‌های معاون ورزشی باشگاه استقلال نگذشته بود که در اقدامی عجیب این مصاحبه از سایت باشگاه و کانال‌های رسمی حذف شد. ظاهراً هواداران استقلال از طریق صفحات مجازی از توفیقی خواسته بودند که در قضیه طارمی ورود کرده و خواهان گرفتن حق استقلال باشند. معاون ورزشی باشگاه هم این کار را انجام داده از فدراسیون خواست با متخلفان برخورد کند. اینکه چرا به‌یک‌باره صحبت‌های توفیقی از سایت باشگاه برداشته شد، هنوز مشخص نیست.

از طرفی، از مسئولان استقلال هم کسی قصد ندارد به پرونده طارمی ورود کند، چرا که از هیئت مدیره گرفته تا رضا افتخاری مدیرعامل استقلال تصمیم گرفته‌اند اظهارنظر خاصی نداشته باشند.

خبرنگار خبرگزاری تسنیم با حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال که در مجلس شورای اسلامی هم حضور دارد، در این رابطه تماس گرفت که زمانی اعلام کرد قصد ندارد به این پرونده شخصاً وارد شود. این مسئله نشان می‌دهد که رفتار مدیران استقلال از شب گذشته تغییر کرده و فعلاً قصد ندارند اقدامی انجام دهند. اینکه چرا این رویه پیش گرفته شده، هنوز مشخص نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها