أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۷۱۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
این اقدام بانک آینده، تاکنون، چند بار توسط مقامات بانک مرکزی ج.ا.ایران، مورد تشویق قرار گرفته است.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس مصوبه مورخ 17/05/1396 شورای پول و اعتبار و ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران، امر مدیریت دارایی ها و بدهی های تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) از تاریخ مذکور، برعهده بانک آینده، واگذار گردید.

بانک آینده، با درک موقعیت زمانی و مسئولیت اجتماعی خود، بلافاصله، نسبت به شناسایی سپرده گذاران تعاونی و متعاقبا دارایی های آن اقدام نموده و خوشبختانه موفق گردید؛ تا پایان دی ماه سال جاری، تکلیف بیش از 99 درصد سپرده گذاران تعاونی اعتبار افضل توس را براساس نظرات نمایندگان سران قوا و بانک مرکزی ج.ا.ایران، به نحو قابل قبول، تعیین نماید. بر اساس خط اعتباری تخصیص داده توسط بانک مرکزی ج.ا.ایران بر حسب دستور العمل های ابلاغی، تا پایان دی ماه سال جاری سپرده این سپرده گذاران به حساب آن ها واریز و یا برای ایشان، کارت بانکی صادر شده است. قابل ذکر است؛ از جمع 365600 (سیصد و شصت و پنج هزار و ششصد) سپرده گذار تعاونی، صرفا تعداد 3352 (سه ههزار و سیصد و پنجاه و دو) نفر آن ها باقی مانده اند که در صورت ابلاغ بانک مرکزی ج.ا.ایران، در مورد ایشان، اقدامات لازم با فوریت معمول خواهد شد.

یادآوری می نماید؛ این اقدام بانک آینده، تاکنون، چند بار توسط مقامات بانک مرکزی ج.ا.ایران، مورد تشویق قرار گرفته است.

ضمنا، مرکز ارتباط بانک آینده و همچنین میز امداد پیش بینی شده برای همین منظور، به طور شبانه روزی پاسخ گوی سپرده گذاران تعاونی اعتبار افضل توس (در حال تصفیه) بوده و در هر شعبه تعاونی، همکارانی از بانک آینده، از ابتدای کار حضور یافته و در محل شعبه، در تعامل نزدیک با این سپرده گذاران هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها