أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۷۱۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۰۷ بهمن ۱۳۹۶
شبکه سه سیما برای دهه فجر ویژه برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه 598، برخی از ویژه برنامه‌های دهه فجر گروه‌های اجتماعی، معارف و ورزش شبکه سه سیما به شرح زیر است:

برنامه‌ای با عنوان «جویا شو» در 10 قسمت 45 دقیقه ای، به تهیه‌کنندگی حسن حبیب‌زاده، به یادآوری مبانی انقلاب اسلامی برای نسل جدید و گذشته می‌پردازد و به شبهات و سوالات جوانان در خصوص انقلاب اسلامی پاسخ می‌دهد.

ویژه برنامه «جویا شو» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیماست که با حضورحسن رحیم‌پور ازغدی و موضوع جوانان و فعالان فضای مجازی، در ایام دهه فجر هرشب از شبکه سه سیما پخش می شود تا جوانان با مبانی انقلاب اسلامی آشنا شوند. این برنامه از پنجشنبه 12 بهمن، هر شب، ساعت 19:30، تقدیم مخاطبان شبکه سه سیما می شود.

* ویژه برنامه «سرچشمه» به تهیه کنندگی سعید عباسی، نقش و عملکرد مساجد و پایگاه‌های مذهبی در انقلاب اسلامی را بررسی می کند. مساجدی همچون مسجد کرامت در مشهد، مسجد قبا در تهران و... از جمله این مساجد هستند.

این برنامه در 10 قسمت 30 دقیقه ای، در گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما تهیه شده است و از اول دهه فجر هر روز، بعد از اذان مغرب، ساعت 18:30، پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «هفت» به مناسبت دهه مبارک فجر از 12 بهمن، بعد از اخبار شبانگاهی از برج میلاد به صورت زنده در شبکه سه سیما پخش می‌شود.

*مجموعه برنامه «هفت» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که به تهیه‌کنندگی سعید پروینی، از 12 تا 21 بهمن، هر شب از ساعت 22:30، از محل برگزاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تقدیم مخاطبان شبکه سه سیما خواهد شد. این برنامه با حضور مسئولان، نویسندگان، بازیگران، منتقدان و کارگردانان سینما به بررسی فیلم‌های جشنواره می پردازد.

*برنامه ترکیبی «صبح و نشاط» به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و با حضور در استان‌های مختلف کشور همچون شهرستان کوهدشت استان لرستان (جمعه 13 بهمن ) و شهرستان تازیان استان هرمزگان (جمعه 20 بهمن)، با مسئولان استانی در خصوص اقدامات انجام شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت‌و‌گو خواهد کرد. این برنامه با اجرای بهزاد کاویانی، ساعت 8 صبح پخش می‌شود. این برنامه به تهیه کنندگی محمود رضا منتظری، کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست.

*برنامه «رکورد» با اجرا و تهیه کنندگی محمد حسین میثاقی کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که در ایام دهه مبارک فجر (جمعه 13 و 20 بهمن ) به مسابقات رشته های مختلف ورزشی جام فجر می پردازد. این برنامه جمعه ها بعد از اخبار شبانگاهی پخش خواهد شد.

فیلم‌های سینمایی با موضوع انقلاب اسلامی نیز از تدارک تامین برنامه شبکه سه سیماست که در ایام دهه فجر برای بینندگان پخش خواهد شد.

برنامه‌های «حالا خورشید»، «طبیب»، «سمت خدا» و «جدول»، نیز هر روز موضوعات خود را با مباحث چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم بینندگان این شبکه می‌کنند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها