أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۷۲۲۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۰۸ بهمن ۱۳۹۶
نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از مردم از ساعت ۱۱ دیشب در اتوبان قم گرفتار شدند و تاکنون هیچ نیروی امدادی برای امدادرسانی در منطقه حاضر نشده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از مردم به دنبال مسدود شدن اتوبان تهران قم از ساعت ۱۱ دیشب در این اتوبان گرفتار شدند و هیچ نیروی امدادی برای کمک‌رسانی به آن‌ها در منطقه حاضر نشده است.

وی که خود جزء کسانی است که در این مسیر گرفتار شده‌اند، افزود: مردم به همراه خانواده‌هایشان بدون آب و غذا از دیشب تاکنون در اتوبان گرفتار شدند و هیچ رسیدگی به آن‌ها نمی‌شود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعدادی از خودرو‌ها هم به دلیل تمام شدن بنزین آن‌ها خاموش شده‌اند و هیچ جایگاه سوختی در نزدیکی نیست که امکان سوخت‌گیری وجود داشته باشد.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: در بخشی که مربوط به اداره راهداری قم بوده شن‌ریزی و نمک‌پاشی انجام شده، اما در حوزه مربوط به راهداری تهران هیچ اقدامی صورت نگرفته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها