کد خبر: ۴۳۷۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
تمجیدگر شجریان و عضو مجمع غیرقانونی محققین حوزه:
محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین حوزه علمیه در مصاحبه با ایلنا طی سخنانی تعجب آور بیان داشت: "مسئولین نظام و کشور باید تلاش کنند که ‌شان و جایگاه هاشمی و امسال وی حفظ شود زیرا وجود این افراد است که نظام و انقلاب را حفظ می‌کند. " این پژوهشگر دینی که ید طولایی در حمایت از هنرمندی(!) چون محمدرضا شجریان دارد در ادامه این گفتگو بیان داشت:"در حال حاظر باید به جای تخریب از هاشمی حمایت کرد زیرا حمایت از هاشمی حمایت از اصل نظام امام و انقلاب است."
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، عملکرد حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 و وقایع پس از آن موجب شد که ایشان با انتقادات فراوانی از سوی دلسوزان نظام و انقلاب روبه رو گردند.

سریال چند پهلوگویی های جناب آقای هاشمی رفسنجانی تا آنجا ادامه دارد که ایشان در جریان رأی دادن در انتخابات مجلس نهم مجلس شورای اسلامی طی سخنان تامل برانگیزی بیان داشتند که " انشاء‌الله نتيجه انتخابات همان رایی باشد كه مردم به صندوق می‌اندازند".

بیان این سخنان از سوی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقادات فراوانی روبه رو گردید که این بار به غیر از اصولگرایان معتدل(!) برخی از چهره های معلوم الحال اصلاحات و همچنین اعضای مجمع غیر قانونی محققین و مدرسین حوزه علمیه نیز که نقش پر رنگی را در ایام فتنه ایفا نمودند به حمایت همه جانبه از حجت الاسلام و المسلمین هاشمی پرداختند.

در این بین محمدتقی فاضل میبدی عضو مجمع غیرقانونی محققین و مدرسین حوزه علمیه در مصاحبه با ایلنا طی سخنانی تعجب آور بیان داشت: "مسئولین نظام و کشور باید تلاش کنند که ‌شان و جایگاه هاشمی و امسال وی حفظ شود زیرا وجود این افراد است که نظام و انقلاب را حفظ می‌کند. "

این منورالفکر در ادامه اظهار می دارد: " در زمان امام خمینی سنگین‌ترین کار‌ها بر دوش هاشمی بود و وی مسئولیتهای بزرگی را بر عهده داشت. در حال حاظر باید به جای تخریب از هاشمی حمایت کرد زیرا حمایت از هاشمی حمایت از اصل نظام امام و انقلاب است. "

این پژوهشگر دینی که ید طولایی در حمایت از هنرمندی(!) چون محمدرضا شجریان دارد در ادامه این گفتگو بیان داشت: " باید در جایی مانند مجمع کسی مدیریت کند که چند سرو گردن بالا‌تر از دیگرانی باشد که در آنجا فعالیت می‌کنند و هاشمی از نظر علمی، سابقه سیاسی و کاراجرایی بلند‌تر و بزرگ‌تر از دیگران است. "

لازم به ذکر است که در سال گذشته نیز کمیسیون ماده 10 احزاب با توجه به روند درون گروهی غیر دموکراتیک غیر دموکراتیک تشکل موسوم به مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن توقیف پروانه فعالیت گروه مذکور درخواست انحلال آن را تصویب و برای صدور رای نهایی به دستگاه قضایی ارسال کرد.

اما پروانه فعالیت مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در شرایطی توقیف شده است که درخواست ها برای انحلال آن از مدت پیش و در پی نقش آفرینی این مجمع در جریان فتنه 88 آغاز شده بود.

با توجه به نقش آفرینی این مجمع در جریان فتنه 88 این گروه حتی از آشوب اسرائیلی روز 25 بهمن ماه هم حمایت کرده است. حمایت آن از مواضع ضدانقلابی میرحسین موسوی و مهدی کروبی و تجلیل از آشوبگران رویکرد روشن مجمع محققین در سال های اخیر نیز بوده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سیدپیمان
GERMANY
۰۷:۰۹ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۳
۰
با سلام به همه ی حسینیان وزینبیان وسرسپرده گان خط سرخ وشهادت ولایت .

واقعا باید لب ودهان جناب محمد تقی خان فاضل خان میبدی را با اب ........ معطر ومزین کرد.
جدا جناب اشیخ اکبر خان رفسنجانی بهرمانی ملقب به (علی جناب سرخ پوش)(اکبر شاه)نه تنها پایه و ستون انقلابند بلکه در وپنجره وراه پله ودیوار و پشت بام وخلاصه کل همه ی انقلابند منتها کدام انقلاب را ایشان میفرمائیند را من توضیحا وبقول برادر عزیزوخوبمان جناب قرائتی ..کم وتیز وچسبون.. عزض کنم .
اشیخ اکبر خان رفسنجانی رکن مادام العمر انقلاب .انگلیس.فرانسه.امریکا.دول خاص ونازنین بعضی از ملخ خورهای زنباره وشکم باره وانقلاب های از نوع مشدی سوروس وازین دست انقلاب های مخملی.ساتن.ابریشمی.کدری.تیترون بگیرن تا برسه به کتان واورمک ودبیت وکرباس ووووووو.

بله اق فاضل خان بابا خیلی میدونه یه دستی ورش ندارین که قهر خدا میگیرتتون
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
۳
۰
بنام خدا
حمایت از هاشمی یعنی حمایت از عقبه و ریشه فتنه و این یعنی خیانت به اسلام ، انقلاب ،نظام و آرمانهای امام و شهدا و معاندت با ولایت و رهبری.
البته" اکبر هاشمی رفسنجانی" برای نظام برکات زیادی داشته و حذف او یعنی مشارکت حداقلی چرا که هر زمانی هاشمی در عرصه انتخابات ،مستقیم یا غیر مستقیم، حضور داشته و از کس ی یا کسانی حمایت کرده، این امر سبب حضور جدی مردم در پاسخ کوبنده و " نه " بزرگ به او و نوچگانش شده است.اگر هاشمی رغیب آقای دکتر احمدی نژاد بت شکن نبود، آیا مشارکت آنقدر بالا میرفت؟!
پس از این منظر باید " اکبر هاشمی رفسنجانی" را در عرصه سیاسی حفظ کرد!
به نظرم مرکز رویان باید برای " بقاء او " مدلسازی را در دستور کار قرار دهد!
کمی از فائزه و کمی از محسن میشه هاشمی! مدلسازیش سخت نیست.
پاسخ
lمجتبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۳۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
آقای منور الفکر امثال درسته نه امسال.!!!!حتما بذریا حذف نکنی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۲ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
در ضمن در حال حاضر یا در حال حاظر؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها