کد خبر: ۴۳۷۲۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۰     ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز سه شنبه ساعت 14:45 در ورزشگاه تختی آبادان بین دو تیم صنعت نفت و استقلال برگزار می شود. این مسابقه قطعا از فینال جام حذفی جذابتر و دیدنی تر خواهدبود. آبی پوشان هفته گذشته تیم پارس جنوبی را با 4 گل در هم کوبیدند تا برای صنعت نفت خط و نشان بکشند. نفت آبادان هم با 3 گل سپیدرود رشت را شکست داد تا شاگردان فراز کمالوند آمادگی شان را به رخ استقلالی ها بکشند.

به گزارش پایگاه 598، اولین بازی از مرحله نیمه نهایی جام حذفی روز سه شنبه ساعت 14:45 در ورزشگاه تختی آبادان بین دو تیم صنعت نفت و استقلال برگزار می شود. این مسابقه قطعا از فینال جام حذفی جذابتر و دیدنی تر خواهدبود. آبی پوشان هفته گذشته تیم پارس جنوبی را با 4 گل در هم کوبیدند تا برای صنعت نفت خط و نشان بکشند. نفت آبادان هم با 3 گل سپیدرود رشت را شکست داد تا شاگردان فراز کمالوند آمادگی شان را به رخ استقلالی ها بکشند.

دیدار برگشت دو تیم در هفته شانزدهم لیگ برتر با پیروزی 4 بر صفر استقلال به پایان رسید در آن بازی داریوش شجاعیان (3 گل )و وریا غفوری گلزنان استقلال بودند هر دو این بازیکنان هم اکنون در ترکیب استقلال قرار دارند. مهدی قاعدی تنها محروم استقلال در بازی فرداست. 

نفت آبادان اما تلاش کرده از آن بازی درس عبرت بگیرد. شاید خستگی بازی 120دقیقه ای مقابل پرسپولیس یکی از دلایل شکست سنگین زردپوشان آبادانی در آن بازی بود. صنعت نفت هم تیمی قدرتمند است بخصوص که در خانه بازی می کند و از حمایت هواداران دو آتشه خود هم برخوردار است.

سیدمهدی رحمتی دروازه بان استقلال در این بازی خواهد بود کاپیتان آبی پوشان در مهار ضربات پنالتی هم تبحر خاصی دارد بنابراین استقلالی ها در زدن ضربات پنالتی هم از نظر روحی و روانی برتر از حریف هستند اما مشکلی شاگردان شفر بارش برف سنگین در تهران و نداشتن تمرین کافی برای این بازی است هرچند استقلالی ها به همین دلیل خواهان تعویق بازی بودند که با این درخواست تا شب گذشته موافقت نشد.

مدیران استقلال هم از مسئولان پزشکی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال درخواست گرفتن تست دوپینگ را کرده بودند که فراز کمالوند هم از این درخواست استقبال کرده است. 

سه شنبه همه چیز برای برگزاری یک بازی زیبا و تماشاگرپسند و مهیج آماده است بخصوص اینکه علیرضا فغانی یکی از برترین داوران آسیا هم این بازی را قضاوت خواهد کرد.

نفت آبادان اولین حریف لیگ برتری استقلال در جام حذفی است و آبی پوشان برای رسیدن به فینال باید از برزیل ایران بگذرند.

دیگر بازی این مرحله بین دو تیم استقلال خوزستان و خونه به خونه بابل روز 18 اسفند برگزار می شود.

مسیر صنعت نفت برای رسیدن به نیمه نهایی:

صنعت نفت یک - سپاهان صفر، صنعت نفت 2- داماش گیلان یک، صنعت نفت 5- پرسپولیس 4( ضربات پنالتی)

مسیر استقلال برای رسیدن به نیمه نهایی:

استقلال یک- گل گهر سیرجان صفر، استقلال 2- نساجی مازندران یک، استقلال 3- ایرانجوان بوشهر صفر


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها