يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۳۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
از هفته ها پیش، بحث افزایش قیمت حامل های انرژی به یکی از چالشی ترین بحث های اقتصادی و سیاسی در میان مردم و مسئولان تبدیل شده است. دولت حسن روحانی امیدوار بود با حذف یارانه دهک‌های پردرآمد و افزایش بهای بنزین و گازوئیل، بخشی از منابع لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی را تأمین کند.
به گزارش پایگاه 598، از هفته ها پیش، بحث افزایش قیمت حامل های انرژی به یکی از چالشی ترین بحث های اقتصادی و سیاسی در میان مردم و مسئولان تبدیل شده است. دولت حسن روحانی امیدوار بود با حذف یارانه دهک‌های پردرآمد و افزایش بهای بنزین و گازوئیل، بخشی از منابع لازم برای تکمیل پروژه‌های عمرانی و اشتغال‌زایی را تأمین کند.

به گزارش تابناک؛ اما در روزهای گذشته و با افزایش موج ناآرامی ها در شهر های مختلف کشور بعد از ارائه لایحه بودجه سال 97 نمایندگان مجلس به شدت با این موضوع مخالفت کردند، به طوری که روز گذشته نیز در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه، نمایندگان ملت به لایحه رأی مخالف دادند و بار دیگر بودجه 97 به کمیسیون بازگشت.

با این حال، کمیسیون بار دیگر این موضوع را نیز بررسی کرد و پیشنهادهای نمایندگان موافق و مخالف در این باره را به رأی گذاشت؛ اما این بار نیز نظر دولت تأمین نشد و موضوع افزایش قیمت حامل های انرژی با مخالفت نمایندگان روبه رو شد.

در همین ارتباط سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در نشست خبری خود، از اختصاص ۵هزار میلیارد تومان، برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش و همسان سازی حقوق بازنشسته فرهنگی و عدم موافقت کمیسیون با افزایش قیمت حامل های انرژی خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد درباره نشست امروز (دوشنبه نهم بهمن) کمیسیون تلفیق بودجه گفت: در ادامه نشست امروز کمیسیون تلفیق مجلس، تصمیماتی برای تأمین منابع مالی برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش و همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی در نظر گرفته شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بر پایه مصوبه امروز کمیسیون تلفیق، 5هزار میلیارد تومان، برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش و همسان سازی حقوق بازنشستگان فرهنگی اختصاص داده شد.

مخالفت کمیسیون تلفیق با افزایش قیمت حامل های انرژی

یوسف نژاد تصریح کرد: پس از بررسی ها و اصلاحات انجام شده، امروز گزارش کمیسیون تلفیق بودجه به هیأت رئیسه مجلس تقدیم شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق، به رغم اینکه پیشنهادهایی برای افزایش نرخ حامل های انرژی مطرح شد، سرانجام پیشنهادها بعد از بررسی رأی نیاورد و کمیسیون تلفیق بودجه با افزایش قیمت حامل های انرژی موافقت نکرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها