يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۳۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
بسیاری از بازیکنان و هواداران پرسپولیس پس از حادثه تلخی که برای مهدی قائدی رخ داد، برای این بازیکن جوان استقلال آرزوی سلامتی کردند.

به گزارش پایگاه 598، روز گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که بسیاری از فوتبال دوستان به خصوص استقلالی ها را شوکه کرد. جوان دوست داشتنی استقلال دچار حادثه سانحه رانندگی شد.

مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال تهران یکشنبه شب دچار سانحه رانندگی شد وبلافاصله به بیمارستان خلیج فارس بوشهر انتقال یافت و تحت مداوا قرار گرفت.

گفته می‌شود مهدی قائدی که برای پیگیری کارهای دانشگاهش به بوشهر سفر کرده بود، پس از اتمام دیدار دو تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و اوکراین از سری تورنمنت بین‌المللی جام پرشین‌کاپ در ورزشگاه ساحلی دهکده گردشگری  بوشهر و در حال برگشت به منزل، دچار سانحه رانندگی شده است.

پس از این حادثه بسیاری از فوتبال دوستان و فوتبالیست‌های کشورمان به ابراز همدردی با این ستاره جوان استقلال پرداختند و برای وی آرزوی سلامتی کردند.

علی دایی اسطوره تیم ملی ایران و سرمربی کنونی باشگاه سایپا با انتشار تصویری از مهدی قائدی برای او آرزوی سلامتی کرد.

 

برانکو ایوانکوییچ، علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، وحید امیری، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، شایان مصلح و فرشاد احمدزاده بازیکنان پرسپولیس هم برای رقیبشان آرزوی بهبودی کردند و از طرفدارانشان خواستند تا برای سلامتی او دعا کنند.

 

کاربران شبکه‌های اجتماعی هم از این بازیکن جوان خواستند تا به سرعت به مستطیل برگردد.

یکی از فعالان فضای مجازی نوشت: این پسر سرمایه فوتبال این مملکته، قرمز و آبی نداره؛ کاش بیشتر حواس مدیرهای فوتبالی بهش باشه.

شراگیم توییت کرد: بعنوان یک پرسپولیسی خیلی واسه مهدی قائدی ناراحتم، امیدوارم فوتبالش تموم نشه.

مهدی پور نوشت: کوچولوی استقلال حالش خوب نیس براش دعا کنید.

صبا این متن را بازنشر داد: اگه به خدا اعتقاد دارید واسه مهدی قائدی دعا کنید اگه به کائنات اعتقاد دارید؛ از صبح که خبر تصادفشو شنیدم حالم گرفته اس خیلی حیفه این پسر با اینهمه استعداد!

حساب توییتری هیچ آمده است: مهدی قائدی و هادی نوروزی فرقی ندارن با هم، جفتشون انسانن! این جور موقع ها رنگ و تیم و خیلی چیزا دیگه میره کنار فقط انسانیت میمونه که متاسفانه خیلیا ازش بهره ای نبردن.

شیما هم توییت کرد: خیلی زود خیلی پر قدرت خیلی موفق تر و خیلی بهتر از قبل بر میگردی پسر کوچولوی استقلالی.

ماهان در این باره نوشت: فارغ از کل کل های فوتبالی و کری خونی های خاله زنکی امیدوارم اتفاق خاصی برای مهدی قائدی نیفتاده باشه و بتونه زودتر سلامتیشو بدست بیاره خدا به پدر و مادرش رحم کنه.

عماد مرشدی هم توییت زد: پرسپولیس برایت فریاد می زند ، بلند شو.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها