يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۳۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۱۱ بهمن ۱۳۹۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بیش از 450 خبرنگار و تصویربردار و عکاس مراسم 12 بهمن را در تهران پوشش خواهند داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد با بیان اینکه در آستانه سی و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم و ورود امام به میهن اسلامی مهم است، اظهار داشت: 12 بهمن نشان دهنده پیوند بین امت و امامت است و در این روز با امام و رهبری تجدید پیمان می‌کنیم.
 
وی با بیان اینکه ملت ایران لحظه‌شناس و وظیفه‌شناس است، افزود: ملت ایران با دست رد بر سینه فتنه‌گران اخیر نشان دادند پای انقلاب و رهبری ایستاده و این ایستادگی را دهه فجر نشان خواهد داد.
 
محمودی با بیان اینکه مراسم محوری ما در حرم امام(ره) خواهد بود، اظهار داشت: این مراسم از ساعت 9:00 الی 11:00 صبح روز 12 بهمن ادامه خواهد داشت و سخنران آن حجت‌الاسلام سید علی خمینی خواهد بود.
 
وی با بیان اینکه سخنرانی همسر شهید علی‌محمدی و اجرای گروه سرود از جمله برنامه‌های این روز خواهد بود تصریح کرد: در ادامه این برنامه قرار است مکان جلوس امام در روز ورود تاریخی‌شان به ایران - 12 بهمن سال 58 - به عنوان نماد گلباران شود.
 
محمودی با بیان اینکه در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها مراسم‌های ویژه‌ای برگزار می‌شود، اظهار داشت: در تمام مکان‌هایی که نشانی از حضرت امام در کشور است مراسم و بزرگداشت برگزار خواهد شد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: تهران در این هفته گروه‌های مختلفی به مرقد امام تشرف یافتند و فضاسازی‌های شهری صورت می‌گیرد.
 
محمودی با بیان اینکه در روز 12 بهمن رژه موتورسواران را داریم، گفت: مسیر ورود امام به میهن اسلامی مشخص است و این مسیر گلباران خواهد شد و همچنین در 12 بهمن شاهد به صدا درآوردن ناقوس کلیساها خواهیم بود.
 
وی با بیان اینکه به دلیل تعطیلی 12 بهمن روز شنبه 14 بهمن زنگ انقلاب در مدارس به صدا در خواهد آمد، تصریح کرد: بیش از 450 خبرنگار و تصویربردار و عکاس مراسم 12 بهمن را در تهران پوشش خواهند داد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به راه اندازی پویش مردمی «من عاشق پرچم هستم»، گفت: در فتنه اخیر به ساحت این پرچم که شهدا به خاطر آن رشادت کردند توهین شد و به همین جهت پرچم در طول مراسم دهه فجر مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.
 
محمودی با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهدا است، گفت: از این رو مراسم مهمانی لاله‌ها از اهم برنامه‌های ما خواهد بود و در 19 بهمن ماه این مراسم در گلزار بهشت زهرا از ساعت 14:00برگزار خواهد شد. این مراسم در بیش از 18 هزار گلزار شهدای کشور برگزار می‌شود.
 
وی افزود: عصر پنجشنبه 19بهمن ساعت 14:00 مراسم میهمانی لاله‌های اقلیت‌ها در گلزار شهدای آشوریان اسلامشهر با حضور اقلیت‌های مذهبی و مسئولین برگزار خواهد شد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه مسئولان ما وظیفه سنگینی برعهده دارند، اظهار کد: ما مرهون امامی هستیم که توجه بر کوخ‌نشینان را وظیفه خود می‌دانست و خود را خدمتگزار مردم می‌نامید.
 
محمودی ضمن تاکید بر اینکه چهلمین سالگرد انقلاب نشانه بلوغ و تکامل انقلاب است گفت: تقارن با ایام فاطمیه یک فرصت است و ما در برنامه‌ها و تزئینات این دو مناسبت را در نظر می‌گیریم چون انقلاب ما ریشه فاطمی دارد.
 
وی در عین حال ادامه داد: از روز 17 تا 22 بهمن فضای دهه فجری و جشن انقلاب خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها