به گزارش پایگاه 598، امروز محمد حسین مقیمی، استاندار تهران درباره عملکرد شهرداری تهران در روزهای برفی گفت: در شبی که برف بارید، حتی با وجود سرمای شدید، اگر وارد خیابان‌های شهر می‌شدید به صورت قطعی کامیون و ماشین آلات شهرداری تهران را مشاهده می‌کردید که در حال عملیات برف‌روبی و شن و ماسه‌پاشی بودند.

مقیمی تاکید کرد: من نمی‌دانم نمره ۱۸ از کجا آمده، ولی به جای ۱۸ به مجموعه شهرداری تهران شامل کارگران و پرسنل شهرداری که در حال عملیات برف روبی برای عدم بسته شدن خیابان‌ها بودند، نمره ۲۰ و بالاتر می‌دهم.

استاندار تهران با اشاره به عملکرد شهرداری تاکید کرد: برفی که بارید؛ علاوه بر حجم بالا دارای آب زیادی بود باعث یخبندان شد. شهرداری از همان ساعات تلاش کرد و از عملکرد شهرداری در برف اخیر رضایت دارم.

به گزارش الف دیروز محمدعلی نجفی در حاشیه نشست مشترک شهردار تهران با سینماگران در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره ارزیابی شهردار تهران از عملکرد مدیریت شهری در زمان بارش برف، اظهار کرد: واقعیت این است که روز بعد از برف سنگین هیچ یک از خیابان‌ها و معابر اصلی شهر بسته نبود و حتی نمایندگانی هم که از عملکرد شهرداری انتقاد کرده بودند، نباید فراموش کنند که جلسه مجلس همان روز راس ساعت 8:45 صبح تشکیل شد. اگر خیابان‌ها و معابر اصلی شهر بند آمده بود، به طور قطع جلسه آن ساعت شروع نمی‌شد. ضمن اینکه برخی از کمیسیون‌های مجلس ساعت 7:15 صبح همان روز جلسه خود را برگزار کرده بودند.

شهردار تهران درباره عملکرد مدیریت شهری در زمان بارش برف گفت: عملکرد شهرداری در این باره را خودم ارزیابی نمی‌کنم اما استانداری تهران از نمره 20 به ما 18 داده است، بنابراین عملکرد ما قابل قبول بود.