يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۴۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز باید اختلافات سیاسی که مختص زمان انتخابات است را کنار گذاشته و دست به دست هم دهیم تا مشکلات حل شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در یادواره 133 شهید اشتهارد ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه و تبریک دهه مبارک فجر گفت: بعد از حوادث صدر اسلام بزرگترین حادثه ای که می توان از آن نام برد که دامنه اثرگذاری آن فراتر از مرزهای کشور است، پیروزی انقلاب اسلامی بود. این حادثه تنها از بین رفتن یک حکومت فاسد و استقرار یک حکومت جدید نبود، پیروزی انقلاب اسلامی پایه های استکبار جهانی و در راس آن آمریکا را متزلزل کرد و ضربه جبران‌ناپذیری را به آن وارد کرد و منشاء حوادث بزرگی ضد و این از بین رفتن منافع نامشروع آنها باعث ایجاد دشمنی استکبار تا به امروز شد.

حاجی زاده افزود: اهمیت حادثه از دو جهت قابل ارزیابی است، اول اینکه پایه های اعتقادی مردم را تغییر داد و با ارائه اسلام اصیل یک راه و الگوی جدید به مظلومان جهان نشان داد که خود این منشاء حرکات بزرگی در منطقه شد. دوم اینکه این انقلاب در نقطه ای از جهان به وقوع پیوست که منبع و قلب ذخایر انرژی جهان و شرایط خاص جغرافیایی بود که در دنیا بینظیر بود. و این ضرباترمهلک باعث تحرکات قزیب به چهار دهه آمریکا شده است، و در واقع این تک و پیروزی ما پاتک دشمن را در پی داشته است.

وی با تاکید بر تحرکات تلافی جویانه آمریکایی ها تصریح کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله بزرگترین پاتک دشمن بود که این مسیر دشمنی همچنان ادامه دارد که ترور ها، ناامنی ها، اتفاقات در کشورهای عراق و سوریه نیز ناشی از انقلاب اسلامی بوده و دشمن برای مهار هر حرکت مردمی همه گونه تلاشی می کنند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد داعش و تلاش برای تجزیه کشورهای منطقه و کلا هر حرکتی در منطقه در واقع ضد حمله دشمنان ماست، البته دشمن در زمینه نظامی کاملاً، ناامید هستند و تمام سرمایه گذاری های آنها در منطقه برای ما تبدیل به هدف و فرصت شد.

سردار حاجی زاده ضمن تاکید بر هوشیاری آحاد امت اسلامی در برابر توطیه استکبار گفت: امروز یکی از محوری ترین حرکات دشمن برای کاهش هزینه استفاده از جامعه و انرژی مسلمین بر علیه خود آنها است و داعش نیز به همین صورت ایجاد شد با شعارهای به ظاهر اسلامی و از همین مردم علیه خود این کشورها استفاده کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز همین شیوه در کشور ما با پول سعودی ها و توطئه صهیونیسم و آمریکا دنبال می شود، در واقع تلاش آنها در این سمت است که انقلاب ما را مهار کنند و نظام را ناکارامد جلوه دهند و تمام تحرکات دشمن در هر زمینه ای حتی نا امن سازی مرزهای شمال غربی نیز در همین راستا است. دشمن امروز با اصل نظام ما مشکل دارد و منشاء این دشمنی نیز از 22 بهمن سال 57 آغاز شده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با برشماری اهمیت فضای اقتصادی کشور گفت: امروز یکی از مهمترین محورهای کشور ما محور اقتصادی است و تلاش دشمن امروز در اثرگذاری در این حوزه است و دلیل آن این است که دامنه اثرگذاری آن مردم را در بر می گیرد.

سردار حاجی زاده با اشاره به ناکامی های دشمن در حوزه های نظامی اظهار داشت: با وجود اینکه امروز از نظر نظامی در وضعیت خوبی هستیم، این آمادگی را نیز حفظ می کنیم و بخاطر توانمندی نیروهای مسلح ما است که بحث تهاجم دشمن منتفی است. امروز اهمیت دشمن در حوزه اقتصادی است.

وی با مقایسه تهاجم امروز استکبار با زمان جنگ تحمیلی گفت: نبرد امروز مثل زمان جنگ ملموس نیست، نبرد امروز جنگ سرد و خاموش است و دشمن شناسی در این موقع می تواند راه گشا باشد. حتی ممکن است برخی تحرکات مثل حمله اخیر و ورود داعشی ها از نوع سخت باشد اما غالب مقابله با دشمن از این جنس نیست.

سردار حاجی زاده با برشماری اهمیت آگاه‌سازی در برابر عملیات روانی دشمن افزود: این اغتشاشات اخیر، شروع آن اعتراض به موسسات مالی بود اما در ادامه قرارگاه دشمن با هدایت از طریق فضای مجازی تجمعات را هدایت می کردند و دقیقا نقش اتاق جنگ را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: آنها با همین خبرپراکنی گاهی زلزله ها را به هارپ وصل می کنند. اگر آمریکا این قدرت را دارد چرا جلوی حوادث طبیعی خود را نمی گیرد؟ در جای دیگر انفجار یک کپسول گاز را به انفجار موشکهای سپاه ربط می دهند. ما در موارد گذشته آنها را صراحتاً اعلام کردیم. هدف دشمن از این حرکات ایجاد اضطراب در ملت و حمله به سپاه است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تصریح کرد: در جای دیگر تصادف کشتی سانچی که چندی پیش ناو آمریکایی نیز در آنجا تصادف کرد ایجاد شبهه کردند تا ذهن ملت را مشغول کنند و این ابزار عملیات روانی علیه مردم ایران است و سر منشاء این کانال ها به سرویسهای جاسوسی رژیم صهیونیستی، انگلستان، آمریکا و عربستان سعودی متصل هستند که هدفشان ایجاد ناامیدی از داخل کشور است.

وی در ادامه افزود: امروز وزیر خزانه داری آمریکا در قرارگاه دشمن وظیفه حمله به اقتصاد جمهوری اسلامی را دارد و نکات رهبری در مورد نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی در این زمینه کاملاً راه گشا است. اما اگر دشمن را دشمن ندانیم و یا دنبال راه حل از خارج باشیم این یعنی نفوذ و صدمه زدن به اقتصاد و حاصل آن بیکاری و تعطیلی بیشتر کارخانجات ما است.

سردار حاجی زاده در بخش پایانی صحبتهای خود با تاکید بر تلاش برای حل مشکلات اقتصادی کشور گفت: امروز باید اختلافات سیاسی که مختص زمان انتخابات است را می بایست کنار گذاشت و دست به دست هم دهیم تا مشکلات حل شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها