يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۴۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۸     ۱۲ بهمن ۱۳۹۶
رییس‌جمهور در بدو ورود به سیرجان به مردم این شهر وعده داد که طرح‌های کم‌نظیری در این استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی که به کرمان سفر کرده، در بدو ورود به این استان در جمع خبرنگاران ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم غیور استان کرمان، گفت: در این سفر غیر از اینکه با مردم بزرگ این استان هم در سیرجان و هم در کرمان ملاقات خواهیم داشت، در شورای اداری و اجتماع مردمی نیز حضور پیدا می‌کنیم و از نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: طرح‌های مهمی در این سفر افتتاح می‌شود که شاید از لحاظ رقم، حجم و اهمیت از افتتاح‌های کم‌نظیر در تاریخ سال‌های اخیر در کشور باشد. روحانی اضافه کرد: امروز اعلام خواهد شد که چه مقدار طرح و پروژه افتتاح می‌شود و قول‌هایی هم به مردم برای سال‌های پیش‌رو و پروژه‌هایی که مدنظر است، می‌دهیم.

رییس‌جمهور در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر ابراز امیدواری کرد که این سفر برای آینده استان کرمان شکوفایی به ارمغان بیاورد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها