يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۵۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
معاون وزیر جهاد از توزیع ٦٠ هزارتن برنج برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: مرحله اول توزیع این کالا از ١٥ بهمن آغاز می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، معاون وزیر جهاد از توزیع ٦٠ هزارتن برنج برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: مرحله اول توزیع این کالا از ١٥ بهمن آغاز می شود.
 
 یزدان سیف در نشستی خبری که به مناسبت دهه فجر در حال برگزاری است، با بیان اینکه شرکت بازرگانی دولتی ایران برای تنظیم بازار ایام نوروز برنامه های خوبی در جهت توزیع کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن، کره و غیره دارد، اظهارداشت: ما برای  تنظیم بازار شب عید قریب به ٦٠ هزارتن برنج توزیع می کنیم که در دو مرحله توزیع خواهد شد و توزیع ٣٠ هزارتن آن در مرحله نخست ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه توزیع این کالا از ١٥ بهمن آغاز می شود، گفت: خانوار می توانند از ٢٠ بهمن ماه برنج مورد نیاز خود را از فروشگاه های زنجیره ای دریافت کنند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: قیمت هرکیلوگرم برنج هندی ١١٢١؛ ٥٦٠٠ تومان و هر کیسه ١٠ کیلویی ٥٦٠٠٠ تومان، برنج هندی pr  کیلویی٢٦٠٠ تومان و هر کیسه ١٠ کیلویی ٢٦٠٠٠ تومان و برنج تایلندی هومالی کیلویی ٣٩٠٠ تومان و هر کیسه ١٠ کیلویی ٣٩٠٠٠ تومان است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه امکان توزیع روغن فرآوری شده نیز برای این شرکت فراهم است، افزود: روغن ٥ تا ١٠ درصد زیر قیمت بازار تدارک دیده می شود.

سیف افزود: همچنین کره  ١٠٠ گرمی بسته بندی شده با قیمت هر عدد ٢٧٢٠ تومان عرضه می شود.

وی افزود: هر کیلوگرم شکر نیز با قیمت ٢٧٢٢ تومان برای این ایام توزیع می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها