أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۷۵۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
ناصر پورعلی‌فرد توانست برای چهار سال ریاست فدراسیون پرورش اندام را بر عهده بگیرد.
به گزارش پایگاه 598، مجمع انتخاباتی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام  امروز (شنبه) به ریاست غلامرضا شعبانی بهار، معاون ورزش همگانی وزارت ورزش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد که در پایان این مجمع ناصر پورعلی‌فرد با کسب 22 رای از 42 رای برای چهار سال به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

عبدالمهدی نصیرزاده  نیز 19 رای داشت و منصور عبدی یک رای بدست آورد. این برای چهارمین دوره است که پورعلی فرد رئیس فدراسیون می‌شود.

داود بهرامی، ناصر پورعلی‌فرد، کاوه درودی، یزدان‌ راد، منصور عبدی، مهدی یدالهی، عبدالمهدی نصیرزاده و مهدی گودرزی، هشت کاندیدای تایید صلاحیت شده برای حضور در این انتخابات بودند که در این میان نصیرزاده سه روز پیش نامش به ۷ کاندیدای دیگر برای حضور در این انتخابات اضافه شده بود.
علی رغم اینکه گودرزی یکی از کاندیداها پس از صحبت هایش اعلام کرد به نفع نصیرزاده کنار می رود، اما شعبانی بهار با این موضوع مخالفت کرد و گفت: همانطور که ابتدای جلسه گفتم اگر کاندیدایی قصد انصراف به سود دیگری را دارد نباید صحبتی داشته باشد بنابراین نام گودرزی نیز در میان کاندیداها برای رای گیری خواهد بود.
به این ترتیب رقابت با حضور تمامی ۸ کاندیدا آغاز شد.

داود بهرامی یکی از کاندیداهای تصدی پست ریاست فدراسیون بدنسازی پس از دقایق زیادی خود را به مجمع رساند و آخرین فردی بود که صحبت های انتخاباتی خود را مطرح کرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها