أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۳۷۵۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
در آخرین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم: استقلال و ذوب آهن فردا از ساعت ۱۵ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در آخرین بازی هفته بیست و دوم لیگ برتر، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و استقلال از ساعت ۱۵ امروز (یکشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم خواهند رفت.

یک بار دیگر، تقابل امیر قلعه‌نویی و استقلال. وقتی اسم قلعه‌نویی مقابل استقلال می‌آید، می‌توان به انواع و اقسام حواشی گذشته اشاره کرد. هر چند که در بازی رفت، همه نگاه‌ها بیشتر به سکو‌ها اختصاص داشت، جایی که هواداران استقلال خواهان جدایی علیرضا منصوریان بودند. این بار اما، به قول جواد قراب عضو هیئت مدیره استقلال، دو تیم در شرایط متفاوت به نسبت نیم فصل به مصاف هم خواهند رفت. در بازی رفت، هم استقلال و ذوب‌آهن نتایج خوبی نگرفته بودند. ذوب‌آهن پای قلعه‌نویی ماند، اما منصوریان پس از این بازی از سمت خود کنار رفت تا وینفرد شفر آلمانی بیاید. هر دو تیم متحول شده‌اند و اگر نیم فصل اول چند بازی نتیجه می‌گرفتند با پرسپولیس برای قهرمانی می‌جنگیدند. استقلال با شفر راهی فینال جام حذفی شده و روحیه خوبی دارد، ذوب‌آهن هم بهترین تیم نیم فصل دوم بوده و به غیر از یک بازی، در همه دیدار‌های خود پیروز شده است. آن‌ها پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا را رده کرده و راهی مرحله گروهی شده‌اند. نگرانی قلعه‌نویی، از دست دادن موقعیت‌های بازیکنان تیمش است. بازی با استقلال برای قلعه‌نویی دو سر برد است، هم می‌تواند با برد برابر تیم سابقش بگوید همان قلعه‌نویی ِگذشته است، هم اینکه همچنان بهترین تیم دور برگشت لیگ باشد و خودش را به پرسپولیس نزدیک‌تر کند.

استقلال هم قصد دارد در بین سه تیم اول باشد، بنابراین چاره‌ای ندارد برابر تیم قلعه‌نویی که این روز‌ها احیا شده است، به پیروزی برسد. مطمئنا مصاف استقلال و ذوب‌آهن حتی می‌تواند جذاب‌ترین بازی هفته بیست و دوم باشد. نکته بعدی، برخورد دوباره مهدی رحمتی و قلعه‌نویی است. مربی و شاگردی که چند سالی است با هم اختلاف دارند و دروازه‌بان استقلال سمت سرمربی سابقش نمی‌رود. رحمتی پس از سه بازی درون دروازه استقلال، این بازی روی نیمکت است و سیدحسین حسینی دوباره به دروازه آبی‌پوشان بازمی‌گردد.

قلعه‌نویی یک روز قبل از بازی با استقلال، فیلمی از صحبت‌هایش در رابطه با عشق به استقلال در صفحه شخصی‌اش منتشر کرده تا به نوعی بگوید چقدر نسبت به این تیم عشق دارد. باید دید او عشقش را زیر پا می‌گذارد تا ذوب‌آهن به برتری برسد یا نه.

ذوب‌آهن ۳۵ امتیاز دارد و رده سوم ایستاده و استقلال با ۳۲ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

پنجشنبه ۱۲ بهمن

گسترش فولاد تبریز صفر - مشکی‌پوشان صفر

نفت تهران یک - پیکان یک

جمعه ۱۳ بهمن

پارس جنوبی جم صفر - سایپا صفر

پرسپولیس ۲ - سپاهان صفر

سپیدرود رشت یک - استقلال خوزستان یک

پدیده خراسان صفر - تراکتورسازی تبریز ۳

شنبه ۱۴ بهمن

فولاد خوزستان یک- صنعت نفت آبادان یک

اسامی داوران بازی امروز به شرح زیر است:

حمید حاج ملک - محمدرضا ابوالفضلی - فرهاد مروجی - کمیل غلامی، ناظر: زاهد بحرینی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها