أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۷۶۶۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
نوار پیروزی‌های ذوب مقابل استقلال هم پاره نشد
تیم فوتبال ذوب‌آهن در روزهایی که فوتبال اصفهان داغ‌دار نتایج عجیب و غریب سپاهان است، با پیروزی‌های متوالی مرهمی بر این زخم گذاشته است و خیز بلندی برای یک نائب قهرمانی مقتدرانه برداشته است.

به گزارش پایگاه 598، در هفته 22 مسابقات لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در شرایطی که هر دو تیم در چند هفته اخیر شرایط متفاوت با بازی‌های گذشته ایجاد و با بحران اوایل فصل خدافظی کرده‌اند و در کسب نتیجه موفق بودند، پا به این مسابقه گذاشتند.

قهرمانی‌های متعدد و درخشش تیم‌های اصفهانی با حرفه‌ای شدن لیگ برتر از آغاز و همچنین درخشش در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور هر دو تیم اصفهانی به عنوان تنها تیم‌های ایرانی که در سبک جدید جام باشگاه‌های آسیا طمع فینالیست شدن را چشیده‌اند، از سپاهان و ذوب‌آهن دو تیم همیشه مدعی ساخته است.

تقابل سرخابی‌های پایتخت با تیم‌های اصفهانی همیشه جذاب، پرگل و پر از حاشیه بوده و از مهم‌ترین و حساس‌ترین دیدارها محسوب می‌شود؛ در هفته‌ای که سپاهان نتوانست از پس پرسپولیسی که بارسلوناوار همه تیم‌ها را شکست می‌دهد برآید، ذوب‌آهن میزبان استقلال تهران بود تا در یک دیداری حساس و 6 امتیازی ژنرال به مصاف شاگردان سابقش برود.

یکی از نکات قابل توجه برای این مسابقه جنگ تمام قوای ذوب و استقلال برای نایب قهرمانی و کسب سهمیه بود که بر حساسیت بازی اضافه می‌کرد و البته برای تیم‌های دیگر در جدول که برای کسب سهمیه و نایب قهرمانی در رقابت هستند، تساوی بهترین نتیجه می‌توانست باشد.

شاگردان قلعه‌نویی با انگیزه‌ و روحیه‌ای که از پیروزی در دیدار پلی‌آف آسیا و ورود به مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیدا کرده بودند و در روزهایی که با حضور امیر قلعه‌نویی در نیمکت خود، به روزهای اوج بازگشته است و در 5 مسابقه قبلی‌اش پیروز شده، در فولادشهر با چمن جدید پذیرای استقلال بود.

در دیداری که ذوب‌آهن در فولادشهر مهمان استقلال بود! شاگردان شفر از حریف پیش افتادند اما شوک امیر قلعه‌نویی به تیمش در بین دو نیمه و دو تعویضی که یکی هم در دقایق پایانی نیمه اول انجام گرفت، ورق را برای ژنرال و ذوب برگرداند تا گل دقایق پایانی محمدرضا حسینی 3 امتیاز حساسی که به قول رشید مظاهری یک دیدار 9 یا حتی 12 امتیازی بود را به حساب سبزپوشان اصفهانی واریز کند.

ذوب‌آهن با این پیروزی 38 امتیازی شد و در فاصله 13 امتیازی از صدر جدول در رده دوم ایستاد تا خود را دیر ولی در جرگه مدعیان قرار دهد و در روزهایی که شاید فکر کردن به قهرمانی و گذشتن از پرسپولیس در حد یک رویا باشد، این تیم خیز بلندی برای یک نائب قهرمانی دیگر و درخشش در جام باشگاه‌های آسیا بردارد.

در روزهایی که فوتبال اصفهان دا‌غ‌دار نتایج عجیب و غریب دیگر نماینده خود یعنی سپاهان است، پیروزی‌های متوالی ذوب‌آهن مرهمی بر دل خسته فوتبال‌دوستان اصفهانی است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها