يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۶۶۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۱۶ بهمن ۱۳۹۶
«خاطرم هست يك بار هم يك اختلاف جدي با آقاي #آملي_‌لاريجاني پيدا كرديم. ايشان از دست ما ناراحت شد و گفت اگر اين‌طور مي‌خواهيد اخبار من را پوشش بدهيد، ديگر نياييد. #قهر كرد و گفت ديگر دوربين‌هاي صداوسيما را در جلسه شوراي عالي قضائي راه ندادند. فكر مي‌كردند كه الان همه مي‌آيند و اين مشكل را حل مي‌كنند، ديدند نه آب از آب تكان نخورد. از سايت خودشان خبر مكتوب را برداشتيم. تصاوير هم آن‌قدر ثابت و كليشه‌اي بود كه هيچ فرقي نداشت. اگر شما تصاوير پنج سال گذشته جلسات شوراي عالي قضائي را هم دنبال كنيد، تفاوتي حس نمي‌كنيد. خبر ايشان هم مثل باقي خبرها يك خبر رسمي بود. هيچ كسي هم نفهميد و دفعه بعد هم گفتند تشريف بياوريد.

  گلايه ايشان چه بود؟

امثال گلايه‌هايي كه آقاي روحاني يا اصلاح‌طلبان دارند. گلايه، گلايه است اما آن خبر خاص اين بود كه چرا شما خبر من را بعد از خبر اسب‌هاي تركمن‌صحرا رفته‌ايد. يك گزارش خيلي قشنگ از مسابقات بين‌المللي كورس اسب‌دواني در گنبد رفته بوديم كه جايگاه بالايي هم داشت. بهترين تصاوير از اسب‌ها و طبيعت پخش مي‌شد و بعد از آن، خبر آقاي آملي پخش شد. ايشان احساس مي‌كرد به ايشان اهانت شده است! #هربار من را مي‌ديد، مي‌گفت آقاي ضرغامي اين اسب‌هاي گنبد قبل از خبر من رفته و به قوه قضائيه بي‌احترامي شده است. شنيدم كه ايشان به رهبري هم گلايه كرده بودند و مطمئن نيستم ظاهرا #رهبري به ايشان فرموده بودند شايد خبر اسب‌ها خيلي مهم‌تر از خبر شما بوده كه جلوتر رفته‌اند. اصلا بحث مهمي و غير‌مهمي نيست. از نظر ما چينش خبر از اهميت حرف‌هاي خاص خود برخوردار است.»

بخشی از مصاحبه عزت‌الله ضرغامی با روزنامه شرق


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها