أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۷۷۱۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۱۷ بهمن ۱۳۹۶
فراخوان اولین جشنواره بین المللی "ساعت شنی" با موضوع فروپاشی رژیم صهیونیستی منتشر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره بین المللی "ساعت شنی" مهدی قمی، دبیر اجرایی اولین جشنواره بین المللی "ساعت شنی" گفت: این رویداد بین المللی به همت سازمان فضای مجازی سراج، با اهداف جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با فروپاشی رژیم صهیونیستی، تروریسم ، قدس به منزله مسئله اول جهان اسلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین از 1 بهمن 1396 لغایت 1 اردیبهشت 1397 برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: جشنواره بین المللی "ساعت شنی" با تکیه بر تولیدات فعالین فضای مجازی، قصد دارد تا نهضت توجه به فرمایشان رهبر معظم انقلاب درخصوص فروپاشی رژیم صهیونیستی تا پیش از 25 سال آینده و توجه به مسئله قدس به منزله مسئله اول جهان اسلام و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به عنوان یکی از راهبردی ترین شعارهای جمهوری اسلامی ایران ترویج نماید.

گفتنی است علاقمندان می توانند به منظور ارسال آثار و دسترسی به فراخوان این جشنواره به وب سایت www.israelhourglass.com مراجعه نمایند. شرکت‌ کنندگان در جشنواره تا 1 اردیبهشت سال 97 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

شایان ذکر است این جشنواره به شکل تخصصی و رقابتی، بدون محدودیت سن و محدودیت در ارسال آثار برگزار می شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها