يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۳۷۷۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
براساس گزارش‌های رسیده، شیوع ویروس مرگبار بیماری «جنگل کیاسانور» تاکنون صدها نفر را در هند آلوده کرده‌ و منجر به جان باختن 19 نفر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، براساس گزارش‌های رسیده، شیوع ویروس مرگبار بیماری «جنگل کیاسانور» تاکنون صدها نفر را در هند آلوده کرده‌ است.

مقامات وزارت بهداشت هند اعلام کرده‌اند، بر اساس تست‌های آزمایشگاهی در فاصله ژانویه 2016 تا 2018، ابتلای 322 نفر به بیماری «جنگل کیاسانور» در منطقه «Sindhudurg» هند تأیید شده است.

به گفته کارشناسان بهداشتی، از 322 نفر مبتلا به این ویروس، 19 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

«سی‌دی‌سی» در پی شیوع ابتلای مردم هند به این ویروس اعلام کرد: این ویروس از طریق نوعی کنه یا تماس با حیوان آلوده به انسان منتقل می‌شود.

پزشکان می‌گویند، لرز، تب و سردرد از علائم این ویروس هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها