أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۷۷۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۵۵     ۱۸ بهمن ۱۳۹۶
مهدی قائدی بازیکن جوان تیم استقلال که از تصادف مرگبار جان سالم به در برد و امروز از بیمارستان مرخص شد و در حال گذراندن دوران نقاهت است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، مهاجم جوان تیم فوتبال استقلال که امروز از بیمارستان مرخص شد تا فاز جدید درمانش را تحت نظر پزشکان آغاز کند، هنوز از مرگ دوستش که در خودروی آنها بود اطلاع ندارد.

شنیدن خبر درگذشت زنده یاد احمدرضا شاکر می تواند به قائدی شوک وارد نماید و از همین رو فعلا او را با این واقعیت مواجه نکرده‌اند.

۹ روز پیش مهدی قائدی در بوشهر دچار یک سانحه رانندگی شد که وی در این حادثه به شدت آسیب دید و زنده یاد احمدرضا شاکر دوست قائدی نیز در این سانحه جان به جان آفرین تسلیم کرد و با موافقت خانواده‌اش اعضای وی به چند بیمار نیازمند اهدا شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها