أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۷۸۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۵     ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
دیلی کالر مدعی شد؛
یک پایگاه آمریکایی خبر داد که در سال ۲۰۱۳ چند نماینده دموکرات کنگره آمریکا در یک ضیافت محرمانه شام با حضور حسن روحانی شرکت کرده‌اند. پایگاه خبری دیلی کالر گزارش داد که در سال 2013 و در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل 3 نماینده دموکرات کنگره آمریکا در یک ضیافت شام محرمانه با حسن روحانی شرکت کرده‌اند.
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، یک پایگاه آمریکایی خبر داد که در سال 2013 چند نماینده دموکرات کنگره آمریکا در یک ضیافت محرمانه شام با حضور حسن روحانی شرکت کرده‌اند:

پایگاه خبری دیلی کالر گزارش داد که در سال 2013 و در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل 3 نماینده دموکرات کنگره آمریکا در یک ضیافت شام محرمانه با حسن روحانی شرکت کرده‌اند.

«کیت الیسون» نماینده مینه سوتا، «اندر کارسون» نمانیده ایندیانا و «گرگوری میکس» از نمایندگان نیویورک در این ضیافت حاضر بوده‌اند. همچنبن «لوئیز فراخان» از فعالان ضد صهیونیسم که یک گروه حامی سیاه پوستان ملل اسلامی را رهبری می‌کند نیز در این ضیافت حضور داشته است.

براساس این گزارش، این دیدار چند ساعت بعد از سخنرانی روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل در آن سال برگزار شده است.

 
نماینده دموکرات کنگره آمریکا
 
اعضای مجمع نمایندگان دموکرات سیاه پوست کنگره آمریکا
 
نماینده سیاه پوست کنگره امریکا

الیسون، کارسون و میکس از اعضای مجمع نمایندگان دموکرات سیاه پوست کنگره آمریکا هستند. 

کیت الیسون مسلمان و در حال حاضر نیز معاون رئیس کنگره ملی حزب دموکراتیک است. 

سال 2013 اولین حضور حسن روحانی در مجمع عمومی سازمان ملل بود که در آن با باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا نیز به صورت تلفنی گفتگو کرد.


تکمیلی/ تکذیب شام محرمانه اعضای کنگره آمریکا با روحانی

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور:
ادعای «ملاقات و شام محرمانه» سه نفر از اعضای کنگره امریکا با رئیس جمهور کشورمان در سفر سال ۲۰۱۳ به نیویورک بی اساس و کذب محض است.

تمام دیدارها و ملاقات‌های رییس‌جمهور در سفرهای سالانه به نیویورک همراه با اطلاع‌رسانی بوده و هیچ ملاقات یا دیداری به صورت محرمانه انجام نپذیرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۴ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
۰
۰
در تکذبیه , محرمانه بودن ملاقات تکذیب شده نه اصل ملاقات.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها