أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۳۷۹۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
آسوشیتدپرس: صدها هزار نفر برای گرامیداشت سالگرد انقلاب ایران به خیابان‌های تهران آمدند.
به گزارش پایگاه 598، برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده‌ای داشت.
آسوشیتدپرس: صدها هزار نفر برای گرامیداشت سالگرد انقلاب ایران به خیابان‌های تهران آمدند.

ان‌بی‌سی: مردم در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مانند همیشه شعارهایی علیه اسرائیل و آمریکا سر دادند.

خبرگزاری فرانسه: حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران در برابر جمعیت انبوهی که برای گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خیابان‌ها حضور یافته بودند، اتحاد ملی را خواستار شد.

نیشن پاکستان: میلیون‌ها ایرانی از طبقات مختلف جامعه، مانند هر سال به خیابان‌ها آمدند تا سرنگونی رژیم پادشاهی مورد حمایت آمریکا را جشن بگیرند. مردم ایران هر سال در این مراسم با انقلاب اسلامی بیعت می‌کنند.

خبرگزاری سوریه: ایران با وجود فشارها، استقلال سیاسی و حاکمیت مردمی را تحکیم کرده است.

▪️خبرگزاری رسمی سوریه در یادداشتی به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران نوشت:

جمهوری اسلامی ایران طی این سال‌ها، نهضت فراگیر خود را در زمینه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، علمی و نظامی ادامه داده و به پیشرفت بزرگ و موفقیت‌های متوالی دست یافته است. این روند از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) آغاز شده و تا به امروز که سی‌و نهمین سالگرد پیروزی این انقلاب است ادامه دارد.

در ادامه این یادداشت آمده است: مواضع ایران در حمایت عادلانه در قضایای منطقه به دور از وابستگی غربی‌ها و توطئه‌های آنها از زمان پیروزی این انقلاب در سال 1979 تاکنون، ویژگی مهمی بوده و یک نیروی دافعه برای مهار کلیه طرح‌های هژمونی خصمانه  علیه کشورها و ملت‌های منطقه بوده است

خبرگزاری «شینهوا» نوشت: «صدها هزار نفر ایرانی‌ روز یکشنبه برای جشن گرفتن سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1979، در راه‌پیمایی‌های سراسری شرکت کردند.»

خبرگزاری رسمی چین نوشت: «مردم در شهرهای ایران در حالی که تصاویر بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی، آیت‌الله سید روح‌الله خمینی و جانشین وی آیت‌الله خامنه‌ای را در دست داشتند  با سر دادن شعارهای ضدآمریکایی و ضداسرائیلی به سمت خیابان‌ها هجوم آورند.»

خبرگزاری ترند جمهوری آذربایجان گزارش داد: «ایرانیان از سراسر کشور در بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان ها در سراسر شهرها و شهرستان ها آمدند. شبکه های تلویزیونی از سراسر جهان در حال پخش زنده بخش هایی از این راهپیمایی در شهرها و شهرستان های مختلف ایران هستند. به دنبال ناآرامی های اخیر و تشدید تنش های دیپلماتیک با آمریکا و برخی متحدان آن، مقامات و مسئولان ایرانی خواستار حضور گسترده تر مردم در این راهپیمایی شده اند.»

آسوشیتدپرس، ای بی سی نیوز و واشنگتن پست: نخستین راهپیمایی پس از موفقیت ایران در شکست داعش در سوریه و عراق

راهپیمایی های مردمی در ایران به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در تهران و شهرهای مختلف ایران آغاز شده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: «ایرانیان در بزرگداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی به خیابان ها آمدند که چند هفته از ناآرامی های اخیر در این کشور می گذرد.»

در راهپیمایی امروز یکشنبه در تهران، راهپیمایان مانند همیشه ضد آمریکا و رژیم صهیونیستی شعار دادند.

این راهپیمایی در حالی برگزار می شود که اخیرا ایران با موفقیت توانسته در شکست داعش در عراق نقش شایانی ایفا کند و در پایان دادن به جنگ طولانی مدت در سوریه و باز پس گرفتن مناطق استراتژیکی از تروریست ها هم به دولت این کشور کمک های ارزنده ای داشته باشد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی درباره راهپیمایی مردم ایران در سالگرد پیروزی انقلاب نوشت که ایرانی‌ها امروز –یکشنبه- به خیابان‌ها آمدند تا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۹۷۹ را جشن بگیرند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت: حاضران در این راهپیمایی شعارهای سنتی علیه اسرائیل و آمریکا سردادند. صدها هزار نفر در اطراف میدان مرکزی آزادی حضور پیدا کرده‌اند؛ جایی که «حسن روحانی» رئیس‌جمهوری ایران قرار است حضور پیدا کرده و سخنرانی کند.

آسوشیتدپرس در ادامه نوشت: در خارج از ایران، تهران توانست با موفقیت به عقب راندن گروه تروریستی داعش از عراق کمک کند و همچنین به نظام «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه برای بازپس‌گیری بخش‌های استراتژیک سوریه در جنگ‌ طولانی این کشور کمک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها