کد خبر: ۴۳۷۹۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۶
علی مهدیان
بیست و دوی بهمن امسال را نباید دست کم گرفت. خروش یک امت که هویتشان را با انقلاب تعریف میکنند. این مردم همان کسانی هستند که جامعه هدف فشارهای اقتصادی دشمنند. و هر چه سستی و کم کاری مسوولین هست بارش را اینها تحمل میکنند. امروز خیلی ها آمدند که برای جریانی که فقط صدا است و نه هیچ چیز دیگر، حقیقت را به تماشا بکشند.

ایرادی ندارد. بگذار به نام #مردم بخواهند پای کسانی که جلوی رای مردم قد علم کردند را دوباره وسط بکشند. و به نام #وحدت، دم از وحدت شکنانی بزنند که توهینشان به #قانون و به #رای_مردم، به این زودی ها فراموش نمیشود. امروز این حضور معنایش این بود که هنوز ایمان هست و دلها با این ایمان، #وابسته به انقلاب است و وابسته به #نظام.

من فریادهای #حاتمی_کیا را در شام بیست و دوم بهمن، ترجمه همین حضور میدانم. فریاد بر سر آن اندیشه پرهیاهوی #هنر که فقط جنسش صدا است. در محیطی که اندیشه های روشنفکری و استقلال نمایی های دروغین، هویت سینمای حقیقت و ایمان را، یعنی #سینمای_مردم را به سخره گرفته. این دو جمله همه را به سکوت فرو برد که #من_وابسته_ام. من وابسته به نظامم. آری داشت فراموشمان میشد هنر وابسته به انقلاب را یادش به خیر جملات #منشور_هنر را که #خمینی کبیر در آن، هویت #هنر_برای_هنر را به سخره گرفت.

دلم غنج رفت. کاش من هم پشت یک بلندگو میرفتم و در فضای #حوزه_علمیه بر سر همه کسانی که دم از #استقلال_حوزه میزنند تا طلبه های جوان را بی خاصیت و منزوی کنند، تا فتنه های مختلف کشور به سر مردم بلا بیاورد، فریاد بزنم که #من_وابسته_ام. من آخوند حکومتیم. من آدم این نظامم و به این افتخار میکنم. به ریش همه صاحبان لحیه که با بیتفاوتی از کنار دردهای نظام و انقلاب و مردم ، عبور میکنند، میخندم. اینها به نام استقلال خود را در میان مردم و حقیقت ایمانی قلبهایشان منزوی میکنند.

کاش این شعار را همه با صدای بلند فریاد بزنیم که آره من وابسته ام و مگر #ولایت چیزی غیر از وابستگی است. شما که دم از استقلال میزنید مطمئنید که وابسته نیستید و به نام استقلال راه را برای عبور #شیطان باز نمیکنید.
@ali_mahdiyan
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها